سید مهدی میراب باشی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به منظور صیانت از سلامت همشهریان ، بانک توسعه تعاون نیز همسو با شبکه بانکی  کشور تمهیدات ویژه ای شامل افزایش سقف انتقال کارت به کارت بانکی و مبلغ دریافت وجه از خودپردازها را اعمال کرده است.

وی افزود: براین اساس سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی و خودپردازها از مبلغ ۳۰ میلیون ریال در هر شبانه‌ روز از مبداء هر کارت به ۵۰ میلیون ریال افزایش یافت.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهکیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امکان تمدید تاریخ انقضای کارت‌های بانکی بانک توسعه تعاون  بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری به مدت سه ماه از تاریخ انقضا بلامانع است و در این خصوص  اقدامات لازم برای احراز هویت غیرحضوری و اطلاع‌رسانی به مشتریان صورت می گیرد.

میراب باشی تاکید کرد: درهمین راستا به منظور کاهش مراجعه مردم به شعب و دستگاه‌های خودپرداز، سقف برداشت نقدی درون بانکی از ۲ میلیون ریال به ۵ میلیون ریال افزایش و همچنین تعداد تلاش‌های متوالی ناموفق رمز دوم درهر شبانه روز نیز از ۳ بار به ۵ بار افزایش یافته است.

مرکز ارتباط با مشتریان بانک توسعه تعاون به شماره ۶۴۳۸۰۰۰۰ به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی سوالات مشتریان است.

 بانک توسعه تعاون در کهگیلویه و بویراحمد تنها ۶ شعبه با ۵۸ نفر پرسنل دارد.

این بانک به عنوان بانک تخصصی بخش تعاون ضمن ارائه تسهیلات به تعاونگران، شرکت های تعاونی و اتحادیه شرکت های تعاونی عهده دار انجام ماموریت های مهمی در حوزه اشتغال زایی بوده و در طرح های ملی و توسعه ای دولت حضور فعالی داشته است.

۳۲نفر در کهگیلویه و بویراحمد به ویروس کرونا مبتلا شده اند و هشت نفر از انان بهبود یافته اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.