رضا کمالی زرکانی عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی ویروس کرونا افزود: اطلاع رسانی سریع و مستمر خبرها، هشدارها و تولیدات محتوایی جهت تشویق مردم برای در خانه ماندن از مهم ترین وظایف کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی است.
وی یادآورشد: همه روزنامه ها، نشریات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی هرمزگان با تمام ظرفیت مشغول اطلاع رسانی وقایع مربوط به ویروس کرونا هستند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با قدردانی از همکاری و همراهی همه رسانه های استان، خواستار پاسخگویی سریع به شایعه ها و شائبه ها در خصوص بیماری کرونا شد.
کمالی زرکانی ادامه داد:اگر به شایعه ها سریع و به موقع پاسخ داده نشود، باعث به خطر افتادن سلامت روانی جامعه می شود و مکانیسمی با همکاری اعضای کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی طراحی شده که به اینگونه موارد فوری پاسخ داده می شود.
در نشست هم اندیشی کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی ویروس کرونا، مدیر روابط عمومی استانداری هرمزگان، سازمان تبلیغات، نیروی انتظامی، کانون پرورشی فکری کودکان ونوجوانان، شهرداری، سپاه امام سجاد(ع)، خانه مطبوعات، انجمن صنفی کارفرمایان و خبرنگاران هرمزگان و خبرگزاری ایرنا حضور داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.