حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده روز چهارشنبه در آیین معرفی و تودیع امام جمعه بندرخمیر گفت: ما امروز نماز جمعه تمدن ساز می خواهیم و این نماز زنده و وحدت آفرین باید توطئه دشمن را خنثی کند.
وی ادامه داد: نماز  عبادی و سیاسی جمعه یک مساله حاکمیتی است وامروز بعنوان حلقه ارتباطی بین مردم با حاکمیت اسلامی همچون گذشته باید نقش خود را در تببین گام دوم انقلاب به خوبی ایفا کند. 
امام جمعه بندرعباس اظهارداشت: نمازهای جمعه در مناطقی که شیعه وسنی زندگی می کنند، باید حلقه اتصال مذاهب اسلامی باشد،امام جمعه نیز موظف است دیدگاه ها و سیاست های نظام اسلامی و  مهم ترین مسائل جهان اسلام را به مردم بازگو کند و در خصوص مسائل روز جامعه روشنگری داشته باشد.

ایران از آزمایش الهی در مقابل کرونا سربلند می شود

نماینده ولی فقیه در هرمزگان وامام جمعه بندرعباس با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان گفت: مردم، مسوولان و کادر پزشکی ما دست در دست هم داده اند تا کشور از این آزمایش الهی سربلند بیرون بیاید.
عبادی زاده گفت: مردم و مسوولان ما این روزها با شیوع این ویروس در رزمایش بزرگ ملی قرار دارند و کشور برای شکست این بیماری در همبستگی ملی قرار گرفته است.
وی اظهار امیدواری کرد: این بیماری ویروسی در کنار تلخی هایی که دارد فرصتی هم پیش روی ما قرار دهد تا خود را تقویت کنیم.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه کشور ایران در شرایط کنونی توطئه های دشمن را می شناسد، تصریح کرد: رسانه های معاند درصدد ایجاد ترس و دلهره در جامعه ما هستند و تلاش دارند اضطراب را در جامعه ما افزایش دهند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهارداشت: امروز برای رفع این بلاهای ناگهانی که بر سر بشر می آید نیاز به روی آوردن به سمت خدا و دعا داریم. 

امام جمعه جدید خمیر اهل تعامل با مردم شیعه و اهل سنت باشد

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در پایان از امام جمعه جدید خمیر خواستار تعامل وهمدلی با آحاد مردم شیعه و اهل سنت این شهرستان شد.
عبادی زاده بیان داشت: امام جمعه جدید خمیر با برخورداری از تواضع و فروتنی، اهل تعامل با آحاد مردم شیعه واهل سنت است که از امروز سکان امامت جمعه به دست می گیرد.
وی گفت: از مردم و مسوولان و روحانیت شیعه و اهل سنت  انتظار داریم همانند گذشته،  در کنار هم به امام جمعه جدید کمک کنند و مشکلات را از پیش روی مردم بردارند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین از تلاش های ارزنده و وحدت آفرین امام جمعه سابق خمیر قدردانی کرد.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام «شعیب صالحی» به‌عنوان امام‌جمعه جدید شهرستان بندرخمیر منصوب شد و از خدمات حجت‌الاسلام‌ علیرضا صفایی حائری امام‌جمعه سابق این شهرستان قدردانی شد.
حجت الاسلام صفایی حائری آبان‌ماه امسال به سمت امام‌جمعه شهرستان میناب منصوب شد.
شهرستان ۵۶ هزار نفری خمیر در ۷۵ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.