حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت ۹ دی ماه مردم استان ایلام اظهار داشت: وقایع تلخ سال ۸۸ اعتبار، عظمت و آبروی نظام جمهوری اسلامی را در جهان مخدوش کرد هرچند مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی با حضور خودجوش، پرشور و استوار خود بار دیگر مهر بطلانی بر اندیشه های خام دشمنان زدند.

وی افزود: هرچند مردم بصیر ایران با حضور در صحنه رویای دشمن و خواب های شوم آنها را به کابوس تبدیل کردند اما برخی خواص یا در برابر این فتنه سکوت کردند یا به مقابله با رهبری و مردم پرداختند هرچند به خواسته های خود نرسیدند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان یادآور شد: ایران اسلامی از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی با دسیسه های دشمنان خارجی و همپیمانان داخلی و منطقه ای خود گرفتار مشکلات زیادی چون ترور، تحریم، جنگ تحمیلی، کودتا و ... شد اما همه این حوادث به سختی و بحران سال ۸۸ نبود که آرامش و امنیت کشور را هشت ماه به چالش کشاند.

وی با بیان اینکه ۹ دی به عنوان یک نقطه عطف باشکوه در تاریخ ایران اسلامی است، اضافه کرد: نباید این روز مهم و تاریخی از اذهان به فراموشی سپرده شود چرا که در این روز مردم ایران اسلامی بار دیگر عهد و پیمان باشکوه خود با انقلاب، رهبری و شهدا در برابر چشم جهانیان به منصه ظهور گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان تاکید کرد: دشمن هم اکنون نیز به شیوه های مختلف به دنبال ایجاد شکاف و ناامنی در ایران اسلامی است که با وجود مردم صبور و بصیر که در آوردگاه های مهم در صحنه حضوری پرشور و خودجوش دارند و تابع امر رهبری هستند، به اهداف و مقاصد خود نخواهد رسید.

حجت‌الاسلام تویسرکانی به گرانی، تورم و برخی مشکلات موجود در کشور و اعتراض ها به این وضع اشاره کرد و گفت: اما اعتراض مردم نسبت به مشکلات جامعه همراه با بصیرت و بینش و در راستای حفظ اقتدار و عزت ایران اسلامی است که با اعتراض عناصر خودفروخته و مزدور جبهه استکبار متفاوت است.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی بدون شک بعد از پایان سال ۹۸ وارد افق های تازه ای از رونق اقتصادی خواهد شد و وابستگی اقتصاد به درآمدهای نفتی پایان می یابد و ایران دارای جهش اقتصادی مثبتی خواهد شد که کشور را به یک ابرقدرت در سطح جهان و منطقه مبدل خواهد ساخت.

وی افزود: واهمه و ترس دشمن نیز از این موضوع است و تمام تلاش خود را به کار بسته که ایران اسلامی را از رسیدن به مقاصد خود بازدارند در حالیکه کشور ما خود را برای مقدمات ظهور امام عصر (عج) و رساندن انقلاب به دست صاحب اصلیش آماده می کند و همچون گذشته با صلابت تمام موانع را پشت سر می گذارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.