حجت الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی افزود: عمق این فتنه بسیار وسیع است بود و رهبری به یاری مردم، آن را ناکام گذاشت.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با تاکید بر قانونگرایی اذعان داشتند زیر بدعت قانون شکنی نمی روم چراکه اگر انتخابات با خواسته تعداد اندکی باطل شود، به بدعتی برای بقیه تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ بصیرت، تیزبینی، گفتگو و اطلاع رسانی اصل دیگر مورد تاکید رهبری بود که در طول ۶ ماه فتنه ۸۸، روشنگری کردند و فرهیختگان، بسیجیان و نخبگان پشت سر ایشان بودند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی سومین اصل مورد تاکید رهبری در خاموش کردن فتنه ۸۸ را  شفاف سازی و مرزبندی با دشمنان  دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند ببینید گفته های شما مورد تمجید چه افرادی است و ماهواره ها در خدمت چه اهدافی هستند.

وی همچنین افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی مبادلات جهانی به هم خورد و امام راحل و مردم مسیر خود را در ضدیت با استکبار جهانی پیش گرفتند.

وی گفت: دشمنان و کشورهای سلطه گر که وضعیت جدیدی مشاهده کردند توطئه های خود را از صبحدم پیروزی انقلاب آغاز کرده و از هر فرصتی برای جلوگیری از پیشروی ایران اسلامی استفاده نمودند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه امام امت و انقلابیون در مقابل سختی ها ایستادگی و مقاومت کردند ادامه داد: دشمن با برنامه های از قبل تهیه شده از فرصت انتخابات ۸۸  استفاده کرد و تعدادی را که روزی در صف انقلابیون بودند به مسیر ایستادن در مقابل انقلاب، رهبر و یاران انقلاب هدایت نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین با اشاره به آیات و روایات در خصوص اهمیت بصیرت و دشمن شناسی گفت: اصحابی همچون سلمان و ابوذر زمان شناس بودند و امام خود را تنها نگذاشتند.

وی اظهار داشت: اگر امروز به افرادی که صدر اسلام به ظاهر در کنار پیامبر بودند اعتقاد نداریم و گاهی آنان را سرزنش می کنیم به دلیل این است که  ولی زمان خود را تنها گذاشتند.

وی تاکید کرد در انتخابات پیش رو نیز  باید آگاه و بیدار باشیم و به قانون عمل کنیم  و در صورت تشخیص خطا یا اشتباهی، مراتب را با مجریان و ناظران قانون در میان بگذاریم.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه جامعه امروز ما نیازمند وحدت، اتحاد و دشمن شناسی است تصریح کرد: دهمین سالگرد حماسه ۹ دی به دلیل ناکام ماندن فتنه  روز شکرگذاری و به علت راهی که در پیش داریم روز شکیبایی است .

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی ۹ دی را یوم الله نامید و گفت:‌ تجلی قدرت الهی در این روز مشاهده شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.