به گزارش خبرگزاری مهر، سردار غلامرضا جعفری گفت: انتخابات صحنه تبلور عشق مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جلوه‌ای از ارادت ملت مسلمان به آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی است که مردم شریف ایران اسلامی بار دیگر با لبیک به فرمان ولی فقیه زمان حماسه بزرگ دیگری ساختند.

وی افزود: این رویداد کم نظیر نشان داد یاوه گویی و تبلیغات دروغین دشمنان و منافقان در اراده پولادین این ملت تأثیری ندارد وانقلاب اسلامی به راه عزتمند خود شتابان تر از گذشته ادامه می‌دهد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به افتخار آفرینی کارکنان ناجا در کنار مردم همیشه در صحنه برای برقراری مقتدرانه امنیت انتخابات، خاطر نشان کرد: مجاهدت وحرکت جهادی سبزپوشان ناجا درتامین امنیت انتخابات زمینه ساز خلق حماسه باشکوه ملت بود.

سردار جعفری تصریح کرد: این ملت غیور ایران اسلامی است که در راه پاسداشت موجودیت، هویت و ارزش‌های اصیل خویش، همواره از جان، مایه گذاشته و حماسه‌ها آفریده است و به برکت نظام و انقلاب اسلامی و در طول حیات طیبه این نظام الهی با برگزاری انتخابات متعدد، هر یک با شکوهتر از دیگری، مقبولیت نظام و الگوی مردم سالاری دینی را به رخ جهانیان کشیده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه انتخابات سال جاری بار دیگر برگ زرینی در کارنامه نیروی انتظامی بود، خاطرنشان کرد: در عرصه انتخابات کارکنان انتظامی استان دو وظیفه مهم حفاظت از صندوق آرا و مشارکت خود بهمراه خانواده را به نحو احسن انجام دادند.

وی ادامه داد: سبز پوشان عرصه نظم و امنیت نیز بار دیگر ثابت کردند که در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) لحظه‌ای عقب نخواهند نشست و همراه با آحاد امت شهید پرور ایران اسلامی حماسه آفرین هستند.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان خاطر نشان کرد: به سهم خود از همرزمان عزیزم در نیروی انتظامی استان هرمزگان که با حضور مقتدرانه خود در صحنه‌های مورد نیاز، امنیت و آرامش کامل را برای شهروندان گرانقدر فراهم کردند، تشکر می‌نمایم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1362290
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.