فریدون همتی دراین پیام آورده است: دوم اسفند ماه سال ۹۸ تجلی دیگری از حضور حماسی ملت ایران در پای صندوق های رأی بود و مردم مومن، ولایتمدار و انقلابی استان هرمزگان نیز همگام با سایر هموطنان در سراسر کشور، بار دیگر با مشارکت گسترده در انتخابات، حماسه ساز شدند.

وی ادامه داد:مردم با این حضور یک بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، لبیک گفتند و برای سرافرازی ایران اسلامی به صحنه آمدند و شکوه عظمت کشورمان را به جهانیان نشان دادند.

به گفته وی هرمزگانی های غیور و دلاور با رقم زدن حماسه‌ حضور در انتخابات از کنار آب های نیلگون خلیج فارس، ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی مجدد از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پایبندی و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، بار دیگر دشمنان را ناکام گذاشته‌ و توطئه‌های استکبار را خنثی کردند.

وی صتریح کرد: نتیجه این مشارکت گسترده مردم در انتخابات، تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل مجلسی قوی با پشتوانه گسترده آرای مردم است که روند رشد و پیشرفت کشور را با سرعت بیشتری به پیش خواهد برد.

وی درپایان یاد آور شد: از حضور حماسی و مشارکت گسترده مردم شریف استان هرمزگان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تشکر و قدردانی می نمایم و قطعا این حضور موجب توسعه روزافزون این استان سرشار از استعداد و ظرفیت می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.