محمود زمانی روز چهارشنبه در جلسه انتخاب اعضای هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پرچم‌دار مردم‌سالاری دینی در دنیاست، افزود: پس‌از انقلاب اسلامی، مردم‌سالاری دینی و جامعه مدنی در کشور حاکم شده و اقشار مختلف مردم و گروه‌های سیاسی در تصمیم‌گیری‌های حکومت دخالت کرده‌اند.

وی اظهار داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دورترین نقاط کشور برای اداره امور، به آرای عمومی مراجعه  و انتخابات آزاد و سالم برگزار می‌شود.

فرماندار تکاب با بیان اینکه اصل قانونمندی، بی طرفی و صیانت از آرا و حقوق شهروندی در فرآیند انتخابات بسیار مهم است، ادامه داد: مردم با امید در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و می‌دانند که از آرای ایشان صیانت می شود از این رو عوامل برگزارکننده انتخابات باید در این راستا حرکت کنند.

زمانی با اشاره به اینکه برگزارکنندگان در جهت تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو تلاش کنند، اضافه کرد: صحت انتخابات مهمترین مساله ای ‌است که باید همه مجریان و ناظران آن‌ را در نظر بگیرند.

وی بیان کرد: رای آوردن هیچ یک از نامزدهای انتخابات برای مجریان و ناظران مهم نیست و اعضای هیات های اجرایی، بازرسی و نظارت باید از دخالت در تبلیغات انتخاباتی به‌طور جدی پرهیز کنند.

در این جلسه از بین ۳۰ نفر از معتمدان محلی، هشت عضو اصلی و پنج عضو علی‌البدل هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و به عنوان حوزه فرعی، همراه با شهرستان شاهیندژ یک حوزه انتخابیه را تشکیل می‌دهد.

اهالی این ۲ شهرستان برای انتخاب یک نفر به عنوان نماینده حوزه انتخابیه شاهین‌دژ و تکاب در دوم اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.