سردار سرتیپ دوم حمید دامغانی شامگاه دوشنبه در یادواره شهدای کارمند و فرهنگی استان سمنان با حضور نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی در سالن اجتماعات شهید مطهری شهر سمنان افزود: کشور در طول تاریخ درگیر فتنه‌ها بوده، اما هوشیاری، بصیرت، اتحاد و انسجام ملت و هدایت مقام معظم رهبری موجب ناکامی فتنه‌گران شده است.
وی اضافه کرد: فتنه سال ۷۸ در کوی دانشگاه، فتنه سال ۸۸ به بهانه و دروغ تقلب در انتخابات و فتنه سال ۹۶ و ۹۸ به بهانه اقتصادی نمونه‌ای از توطئه دشمنان است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار داشت: شهدا سرمایه و از دلایل قدرت نرم کشور هستند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این سرمایه خود می‌بالد.
وی ادامه داد: در ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی کشور در اوج اقتدار و عظمت در عرصه بین‌المللی و منطقه‌ای است که این دستاورد و جایگاه به واسطه ۴۰ سال تلاش و خون شهدا به‌دست آمده است.
وی بیان کرد: دشمنان در زمان‌های مختلف با طراحی توطئهها و فتنه‌ها در کشور به دنبال بر هم زدن نظم و امنیت بودند، اما فهم و بصیرت ملت دشمنان را ناکام گذاشت.
دامغانی تصریح کرد: مردم به واسطه ولایت‌مداری، ایمان و اعتقاد با حضور پررنگ خود در تجمع ۹ دی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند و مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زدند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: ملت ایران پای انقلاب هزینه زیادی پرداخت کرد و تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌ است.
استان سمنان سه هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.