به گزارش ایرنا، اقشار مختلف مردم جزیره کیش با همراهی، گردشگران، روحانیون و مسئولان محلی با شرکت در این راهپیمایی و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی، بر ضرورت پایداری و مقاومت درمقابل استکبار جهانی تاکید کردند. 

  همچنین راهپیمایان ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی دولت آمریکا و ترامپ در به شهادت رساندن سردار سلیمانی و همراهان شهیدش خواستار رسیدگی مجامع بین المللی به اقدامات ترورسیم دولتی کاخ سفید شدند و از انتقام سخت پشتیبانی و جمایت کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در جزیره کیش از میدان ساحل آغاز و راهپیمایان با شعارهای کوبنده علیه استکبار جهانی از میدان ساحل تا اسکله بزرگ تفریحی راهپیمایی کردند و با اجتماع  در این محل و به سخنان محمد رضا باهنر  دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گوش فرا دادند.
 دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در این مراسم، با اشاره به تاریخ پرفراز انقلاب اسلامی به تشریح دستاوردهای نظام  اسلامی در بخشهای مختلف بویژه حوزهای دفاعی و فناوری پرداخت و بر ضروت حفظ این دستاوردهاتاکید کرد.

در پایان این مراسم،قطعنامه سراسری راهپیمایی 22 بهمن قرائت شد.
جزیره کیش با مساحت ۹۱.۵ کیلومتر مربع و جمعیتی حدود ۳۸ هزار نفر در ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.