به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته افزود: ترامپ پس از شکست در توطئه داعش تصمیمی غیرعقلانی در خصوص تغییر پایتخت اسرائیل گرفت که بخش زیادی از جوامع بین المللی و حتی سازمان ملل نیز از این تصمیم حمایت و همراهی نکردند و مخالفت خود را نیز ابراز کردند.
وی بیان کرد: با روشنگری ها و اقدام هایی که ایران در طی سال های گذشته و دوران انقلاب اسلامی انجام داده جوامع مختلف چهره استکباری و ظالمانه دولت آمریکا و اسرائیل را شناخته اند.
امام جمعه شهرستان تیران و کرون اقدامات ترامپ را عاملی برای معرفی چهره واقعی دولت آمریکا دانست و تصریح کرد: این اقدامات ترامپ عامل نابودی دولت ظالمانه آن ها خواهد شد و بزودی دچار شکست و نابودی می شود.
وی اضافه کرد: تغییر پایتخت اسرائیل درهای جهنم و عذاب را به سوی اسرائیل و آمریکا باز می کند و عامل نابودی آن ها خواهد شد.
حجت الاسلام رشیدیان در بخشی از سخنان خود به ولایت پذیری و اطاعت از ولی فقیه اشاره کرد و گفت: اطاعت پذیری از ولی فقیه که نایب امام زمان(عج) است ما را برای پیروی از امام زمان(عج) آماده می کند و باید اطاعت پذیری را بیاموزیم و این ولایت پذیری عامل سعادت و انسجام کشور است.
در پایان نماز عبادی سیاسی نماز جمعه تیران راهپیمایی مردم نسبت به تصمیم غیرعقلانی و ضد اسلامی ترامپ برای تغییر پایتخت اسرائیل و انتخاب قدس به عنوان پایتخت اسرائیل انجام شد.
ترامپ در جریان تبلیغات انتخاباتی سال 2016 خود وعده انتقال سفارت آمریکا به قدس را داده بود و بارها بر این موضع خود تاکید و اعلام کرده است که تنها تصمیم گیری درباره زمان اعلام این تصمیم باقی مانده است.
رژیم صهیونیستی در سال 1967 بخش شرقی قدس را اشغال کرد و از الحاق آن به بخش غربی تحت اشغال خبر داد این رژیم تلاش دارد تا قدس به عنوان پایتخت معرفی کند و جامعه وجامعه بین المللی را دراین زمینه با خود همراه سازد اما تاکنون موفق نشده است .
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
7131/ خبرنگار: اکبر مهدی زاده - انتشار دهنده: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.