نماینده ولی فقیه درهرمزگان شامگاه دوشنبه با صدور این پیام گفت: یوم الله ۲۲ بهمن ایستادگی بر سرهمان عزتی است که با دستان خالی اما قلبی مطمئن بدست آمد.
حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده افزود: امروز مردم  کشورمان، سربلندی وعزت خود را مدیون خون شهدا وتلاش های مجاهدان جان برکف هستند که با هدایت رهبری و با وحدت، همدلی و ایمانی همراه با یقین و هوشیاری، صحنه را برای شیطنت شیطان بزرگ خالی نکرده ونمی کنند.
 عبادی زاده افزود: اکنون که جوانان این‌مرز و بوم با بازخوانی مبانی انقلاب، دشمن را مایوس کرده اند، وقتش رسیده تا سیلی دیگری در روز  ۲۲ بهمن به صورتِ سیلی خورده صاحبان پایگاه عین الاسد بنوازند و آنها را  از منطقه بیرون کنند .
امام جمعه بندرعباس در پایان از مردم  هرمزگان ،پیر وجوان، زن ومرد ، شیعه وسنی دعوت کرد تا بار دیگر جهت تجدید پیمان با آرمان های امام وشهیدان و بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری در راهپیمایی ۲۲ بهمن باحضور چشمگیر ودشمن شکنِ خود جوابی قاطع به رویا پردازی مخالفین ومعاندان این‌نظام بدهند.
 استاندار هرمزگان نیز با صدور پیامی از مردم استان  برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دعوت کرد.
فریدون همتی در این پیام آورده است: یوم الله ۲۲ بهمن روزی ماندگار و شکوهمند در تاریخ سرزمین ایران است که در آن ملت سرافراز ایران به حکومت طاغوت پایان داد.
وی بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی تحولی بزرگ مقدمات برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم ساخت.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: ۲۲ بهمن ماه روز نمایش اقتدار ملت ایران است و پیروزی انقلاب در این روز تاریخی با رشادت، فداکاری و نثار خون هزاران شهید و پیروی مردم از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) به دست آمد.
همتی گفت: ۲۲ بهمن روز جشن ملی همه ایرانیان است و باید هر ساله در گرامیداشت آن فعالانه و به شکل گسترده و باشکوه حضور یابیم.
وی ادامه داد: با حضور باشکوه خود قدر نعمت انقلاب را که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده، بیشتر بدانیم و این حضور شکرانه و یادآور پیروزی شکوهمند ملت بزرگ ایران است.
وی از آحاد مختلف مردم انقلابی استان هرمزگان دعوت کرد تا در کنار هم در  این خطه از سرزمین ایران اسلامی، در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همچون گذشته حضوری گسترده و باشکوه داشته باشند.
استاندار هرمزگان یادآورشد: مردم بار دیگر با حضور خود حمایت و پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به همگان نشان دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.