به گزارش ایرنا ، هزاران نفر از دانش آموزان ، دانشجویان ، فرهنگیان، بازاریان ، کارگران ، کشاورزان و ورزشکاران به اتفاق روحانیان و مسئولان محلی خلخال در هوایی سرد و برفی با شرکت در این راهپیمایی و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل یکبار دیگر جلوه های مشارکت ، همدلی و پایبندی خود به آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.
چهلمین راهپیمایی 22 بهمن مردم خلخال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ساعت 10.30 صبح امروز در حالی که پیشاپیش شرکت کنندگان امام جمعه ، نماینده مردم در مجلس ،فرماندار و روحانیان حرکت می کردند از میدان جانبازان این شهر آغاز و پس از طی مسیر خیابان امام خمینی (ره) با تجمع راهپیمایان در میدان معلم و سخنرانی فرماندار این شهرستان قرائت قطعنامه و تایید آن توسط راهپیمایان پایان یافت.
فرماندار خلخال در این مراسم با اشاره به حساسیت بالای راهپیمایی امسال سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با توجه به تحولات اخیر در منطقه ،حضور مردم در صحنه های مختلف را عامل اصلی دوام و بقای انقلاب و دستیابی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف دانست و از حضور پرشور و گسترده مردم در این راهپیمایی قدردانی کرد.
فریدون بابایی گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل درسال 57 سرآغاز شکل گیری سایر انقلاب های مردمی در جهان بود و تنها انقلابی است که مسیر تاریخ را عوض کرد و موجب تحول بزرگ سیاسی در سطح دنیا شد.
وی اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروزه کشورمان در اوج اقتدار ، عظمت، سربلندی و شوکت بوده و چشم همه مظلومان عالم برای رهایی از دست ابرقدرت ها و استکبار به انقلاب و نظام اسلامی ایران دوخته شده است.
حضور صدها کودک به همراه والدین ،سالمندان ،جانبازان و اقشار مختلف مردم از ویژگی های خاص راهپیمایی امروز مردم خلخال بود.
مشابه این مراسم با حضور پرشور مردم در شهرهای کلور مرکز بخش شاهرود و هشجین مرکر بخش خورش رستم شهرستان خلخال برگزار شد.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.