رییس انجمن طراحان مد و لباس هرمزگان روز چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت: ۲۴ شرکت و مزون‌دار آخرین طرح‌های خود را در معرض نمایش و فروش قرار می‌دهند.

آزاده آریانا ادامه داد:درخواست‌های فراوانی از سراسر کشور برای شرکت در این رویداد واصل شده که می‌توان به خراسان رضوی به خصوص مشهد، خوزستان، کیش و قشم اشاره کرد که با توجه به محدودیت فضای هتل هما امکان ثبت‌نام تعداد بیشتر فراهم نبود.

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های این رویداد حضور داور بنیاد ملی مد و لباس کشور برای داوری آثار و اختصاص کد شیما به شرکت کنندگان است.

به گفته رییس انجمن طراحان مد و لباس هرمزگان، شرکت‌کنندگان در این رویداد آخرین طراحی‌های خود را که یا الهام از مولفه‌های سنتی و مدرن انجام داده‌اند می‌آورند.

وی ابراز داشت: این رویداد ۲ روزه در ۲۴ غرفه و از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه، ۱۷ بهمن با حضور استاندار هرمزگان و برخی دیگر مسوولان استان آغاز بکار می‌کند.

وی همچنین گفت: رویداد هودکس ۲۰۱۹ که چند ماه قبل برگزار شده بود با استقبال خوبی علاقه‌مندان روبه‌رو شد و همین یکی از دلایل برگزار هودکس ۲۰۲۰ در زمان کنونی محسوب می‌شود.

رییس انجمن طراحان مد و لباس هرمزگان اضافه کرد: هودکس ۲۰۲۰ به عنوان زیر مجموعه جشنواره مد و لباس فجر بوده و کُد کشوری آن‌را با کمک اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ کرده است.
آریانا در پایان از مسوولان درخواست کرد رویدادها را با مشاوره انجمن‌ها و تشکل‌های فعال هر بخش برگزار کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.