فرماندار قشم روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: چهار طرح روستایی با اعتبار ۱۲۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در روستاهای هُلُر، گَوَرزین، و برکه خلف به بهره‌برداری می‌رسد.

علیرضا نصری افزود: چهار طرح آموزشی نیز با اعتبار ۲۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در روستاهای ریگو، لافت، گیاهدان و زیرانگ افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: در حوزه ورزش ۲ طرح با اعتبار هشت میلیارد و ۸۱۶ میلیون ریال آماده بهره‌برداری است.

فرماندار قشم تصریح کرد: چهار طرح آسفالت معابر روستایی با ۲۲ میلیارد و ۸۱۸ میلیون ریال در روستاهای شیب‌دراز، مِسِن، زیرانگ، و کووه‌ای و یک طرح جاده دسترسی به ساحل نقاشه با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال به انجام رسید.

وی افزود: افتتاح طرح ۳۲ کیلومتر خط لوله گازرسانی با هزینه ۶۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های دهه فجر است.

نصری ادامه داد: سه اسکله شناور در مجموع با اعتبار ۵۹ میلیارد و ۷۹۹ میلیون ریال احداث شد که در اسکله‌های جزیره هنگام و بنادر سهیلی و گورزین افتتاح می‌شود.

وی اظهار کرد: طرح کاشت حَرّا و سد آبخیزداری روستای خالصی در مجموع با اعتبار پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار قشم افزود:  کلینیک ویژه تخصصی قشم نیز با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال و ۲ واحد مسکونی ویژه مستمری بگیران کمیته امداد امام خمینی(ره) با اعتبار یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال آماده بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: پنج طرح در حوزه توزیع برق با اعتبار ۳۶ میلیارد و ۵۰۲ میلیون ریال به انجام رسیده است.

نصری خاطرنشان کرد: همچنین عملیات اجرایی طرح پرورش میگو با اعتبار یکهزار و ۵۲۳ میلیارد ریال در روستای کانی در دهه فجر آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های مرکز توانبخشی روستای هُلُر و مهدکودک روستای ریگو نیز در مجموع با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال کلنگ‌‍‌زنی می‌شود.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.