حجت  الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی سه شنبه در جمع کارکنان انتظامی هرمزگان اظهار داشت: در کنار تامین امنیت باید تلاش کنیم که کارکنان این نهاد، نمایندگان ارزشی و ولایی برای حضور در مجلس انتخاب کنند تا در مجلس شورای اسلامی جبهه های انقلابی، ارزشی و ولایی تقویت شوند.

‌وی نیروی انتظامی را یک سازمان ولایی و انقلابی توصیف کرد و افزود: راهبرد اول در انتخابات حضور حداکثری همه در پای صندوق‌های رأی است و راهبرد دوم انتخاب افراد شایسته و ارزشمند می باشد.

حجت الاسلام ادیانی بیان داشت: نیروی انتظامی یک نهاد امنیتی و خدماتی است که برای مردم امنیت ساز می باشد و اقتدار توأم با رأفت اسلامی ، همان برخورد حکیمانه پلیس با مردم است.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی با نصرت الهی و پایداری در راه حق با بصیرتی که امروز دارد عرصه را در دریا ، زمین و مرزها برای کسانی که بخواهند امنیت مردم را خدشه دار کنند با اقتدار و صلابت تنگ تر می کند و اگر در جایی هم درنگی داشته باشد، آن رأفت و مردم داری ناجا است و در برخورد با مردم بزرگ منشانه رفتار می کند.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی با اشاره به تلاش‌های فرمانده ناجا به منظور بهبود شرایط معیشتی کارکنان این نهاد، گفت: باید نیروی انتظامی در جایگاهی باشد که هیچ جاذبه ای به غیر از جاذبه خداوند متعال آن را جذب نکند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.