استاندار هرمزگان گفت: این همراهی، همدلی و تلاش از سوی دستگاه قضایی نیز در این استان بسیار اثرگذار بوده و موفقیت‌های خوبی را به همراه داشته است.

فریدون همتی روز پنج‌شنبه در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان اظهارداشت: تلاش قضات و کارکنان مجموعه دستگاه قضا، هم‌چنین باعث تحقق هدف‌گذاری‌های حوزه قضایی در هرمزگان شده است.

استاندار هرمزگان نقش دستگاه قضا در این استان در راستای برطرف کردن مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی مثبت ارزیابی کرد و افزود: قدردان تلاش این مجموعه هستیم.

همتی اضافه کرد: تحولات خوبی در دستگاه قضایی هرمزگان شاهد هستیم که نشان‌دهنده عزم جدی این دستگاه در پرداختن به مشکلات مردم است.

وی مبارزه با مساله قاچاق را از اولویت های مهم دستگاه قضایی دانست که دادگستری استان با سرعت‌بخشی در رسیدگی به این پرونده‌ها، نقش خود را به درستی ایفا کرده است.

استاندار هرمزگان مدیریت مصرف سوخت(بنزین) را یک کار مهم و لازم برای مصالح کشور دانست و ابرازداشت: در اوج فشار دشمن با همراهی مسوولان این مساله را توانستیم به پیش ببریم هرچند که در برخی نقاط دچار مشکلاتی شدیم.

همتی یادآور شد: با برخورد خوب مردم و عنایت خداوند و تلاش شورای تامین در برقراری نظم و امنیت و کنترل بازار، مشکلات احتمالی برای مردم مدیریت شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.