محمدتقی گلی روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان دامغان با حضور نیروهای نظامی و انتظامی در میدان صبحگاه فرماندهی انتظامی شهر دامغان، افزود: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی شهرستان، تعامل خوب، سازنده و پویا با یکدیگر دارند که این همکاری می تواند در جهت برقراری بهتر نظم و امنیت و جلوگیری از تخلف های قانونی، موثر باشد.
وی «پلیس هوشمند، امین مردم» را شعار هفته ناجا سال ۹۸ عنوان کرد و اظهار داشت: این نامگذاری همواره یک مطالبه و انتظار است تا نیروهای انتظامی بتواند با هوشمندی خود در کشور فعالیت و در کاهش جرم تلاش کنند. 
گلی تصریح کرد: با توجه به پیچیدگی جرایم مختلف در کشور، از نیروی انتظامی انتظار می رود بیش‌از گذشته با هوشمندی و با استفاده از فناوری های روز با مرتکبان جرم برخورد کند.
وی ادامه داد: امروز احساس امنیت امری مهم‌تر از امنیت است که باید آن‌را به مردم منتقل کنیم تا مردم در رفاه، امنیت و آسایش بیشتر به زندگی خود بپردازند.
گلی، به امانت‌داری پلیس اشاره و تصریح کرد: امانت‌داری از جمله صفت‌های بارز نیروهای انتظامی است، چرا که این افراد با تمام توان خود همواره به‌دنبال حفظ جان، مال و ناموس مردم هستند.
وی اضافه کرد: امنیت، امری مهم در سطح جامعه است زیرا با وجود امنیت، زمینه‌های رشد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در کشور فراهم می‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دامغان گفت: هفته ناجا فرصت مغتنمی است که باید از تلاش نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد و دستاوردهای این عزیزان را به گوش مردم رساند.
هفته ناجا با شعار پلیس هوشمند، امین مردم از ۱۱ تا ۱۷ مهر ادامه دارد که در این هفته، ۲۷ عنوان ویژه برنامه در این شهرستان برگزار می‌شود.  
۹۶۹ متخلف در ۶ ماهه نخست سال جاری به دلیل ارتکاب جرایم گوناگون در دامغان دستگیر شدند.

۹۸۵۶/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.