تیم شهرداری بندرعباس عصر پنجشنبه هفتم آذرماه در چارچوب رقابتهای هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال مردان کشور به مصاف تیم اکسون تهران در سالن فجر بندرعباس رفت و با نتیجه نهایی ۶۸ بر ۶۲ برابر میهمان خود به پیروزی رسید.

کوارتر نخست این بازی با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ به سود شهرداری بندرعباس به پایان رسید و در کوارتر دوم و پایانی نیمه نخست نیز شاگردان هنگام پور در تیم شهرداری با نتیجه ۳۲ بر ۲۲ پیروز میدان شدند.

کواتر سوم این بازی نیز با نتیجه ۴۹ بر ۳۴ به سود تیم شهرداری پایان یافت، اما در کواتر چهارم و پایانی بازی، تیم میهمان بهتر از شهرداری بازی کرد و این کواتر را به سود خود به پایان برد اما در پایان این تیم شهرداری بود که با توجه به برتریش در سه کواتر قبلی ، به عنوان پیروز نهایی با نتیجه ۶۸ بر ۶۲ از زمین خارج شد.

در این دیدار کدر ادواردز بازیکن شهرداری بندرعباس با کسب 17 امتیاز موثرترین بازیکن تیم خود و زوران ورکیج بازیکن تیم اکسون با کسب 18 امتیاز موثرترین بازیکن میدان و تیم خود بود.

تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس نخستین پیروزی خود را 30 آبان ماه با شکست ذوب آهن اصفهان در رقابتهای هفته ششم لیگ برتر کسب کرده بود.

لیگ برتر بسکتبال مردان کشور با شرکت ۱۴ تیم در حال برگزاری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.