به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که عصر امروز پنجشنبه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به قضاوت رضا آذر افزا به همراه احسان رحیمی و مصطفی شریعتی به عنوان داور اول و دوم با نظارت فخرالدین حمزه علیپور در حضور بیش از چهار هزار تماشاگر برگزار شد، تیم شهرداری در کوارترهای اول و دوم 8 بر 24 و 17 بر 11 از حریف عقب افتاد اما در کوارترهای سوم و چهارم با نتایج 22 بر 13 و 11 بر 8 توانست به پیروزی برسد.
حمیدرضا کلاسنگیانی سرمربی شهرداری گرگان برای آغاز این بازی مبین شیخی، پری پتی، امیر صدیقی، حامد سهراب نژاد (کاپیتان) و مسعود سلیمانی را به میدان فرستاد.
یاران مهران حاتمی سرمربی پتروشیمی بندرامام نیز در آغاز بازی با ترکیب اولیه فرید اصلانی حاجی آبادی، سجاد مشایخی، نوید رضایی فر، ارسلان کاظمی نائینی (کاپیتان) و میثم میرزایی تالارپشتی وارد زمین شدند.
در این دیدار نوید رضایی فر بازیکن پتروشیمی با کسب 15 امتیاز موثرترین بازیکن میدان و تیم خود بود.
همچنین پری پتی بازیکن شهرداری گرگان در این بازی با کسب 15 امتیاز موثرترین بازیکن تیم خود لقب گرفت.
شهرداری گرگان که اکنون با انجام 6 بازی 4 برد و 2 باخت با مجموع 10 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی 9 تیمی لیگ برتر بسکتبال ایران قرار دارد در هفته هشتم پنجشنبه هفته آینده در اصفهان باید به مصاف ذوب آهن برود.
پتروشیمی بندر امام نیز با 7 بازی دارای 7 برد و بدون باخت و مجموع 14 امتیاز در رده اول جدول لیگ برتر قرار دارد و در هفته هشتم در آبادان مقابل تیم پالایش نفت این شهر به میدان خواهد رفت.
در رقابت های بسکتبال لیگ برتر مردان باشگاه های کشور 9 تیم حضور دارند که به صورت رفت و برگشت با هم دیدار می کنند و تیم های اول تا هشتم در مرحله دوم براساس برنامه سازمان لیگ در مرحله پلی آف با هم رقابت خواهند کرد.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.