به گزارش ایرنا فرزاد کوهیان پنجشنبه شب پس از باخت تیمش مقابل مهرام تهران در هشتمین هفته لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازی سختی بود، بازیکنان تیم ما خیلی خوب جنگیدند و من از آنها تشکر می کنم همچنین بازیکنان حریف بسیار باتجربه بودند و کارشان را در زمین به خوبی انجام دادند.

وی افزود: بازیکنان ما به لحاظ فنی در مواقعی از بازی، به دلیل تصمیمات اشتباه داوران تمرکز لازم را نداشتند. در این بازی نزدیک و حساس تیم داوری ۲۵ خطا از ما گرفت در حالی که تنها ۱۳ خطا از بازیکنان حریف گرفت. داوران ۲۵ پرتاب آزاد به حریف دادند و خیلی راحت به بازیکنان ما  فنی می دادند.

سرمربی تیم پتروشیمی با بیان اینکه قضاوت داوران عادلانه نبود گفت: برای رییس کمیته مسابقات لیگ متاسفم که با تیم ما اینگونه  برخورد می کند. در جریان بازی وقتی با او صحبت می کردم بارها به من اهانت کرد. انتظار داریم حداقل به خاطر آبروی خودشان هم که شده بازی ها را  درست مدیریت کنند.

وی افزود: از حمایت هواداران در این دیدار تشکر می کنم اما بسیار ناراحت شدم که نتوانستیم با برد در این بازی آنها را خوشحال کنیم. تیم ما رفته رفته بهتر می شود و به آینده بسیار امیدوار هستیم.

کوهیان گفت: تلاش می کنیم در بازی های بعدی این شکست را جبران کنیم. ما بازیکنان خوبی داریم و همه برای موفقیت تیم تلاش می کنند.

دیدار تیم‌های پتروشیمی و مهرام با برتری ۷۶ بر ۷۴ به سود مهرام به پایان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.