رییس کل دادگستری هرمزگان درجریان بازدید از حوزه قضایی شهرستان حاجی آباد اظهار داشت: این دستگاه در تلاش است تا با تدوین طرحی ، زمینه اشتغال تعداد بیشتری از زندانیان این شهرستان فراهم شود.

علی صالحی ابراز داشت: در حال حاضر یکی از معضل‌های اجتماعی مهم در جامعه، مساله طلاق است که باید با تلاش و برنامه ریزی در جهت کاهش این آسیب اجتماعی گام برداریم.

وی ادامه داد: طی چهار سال اخیر یک سوم پرونده‌های طلاق در شهرستان حاجی آباد کاهش یافته که این موضع بیانگر برنامه‌ریزی و اتخاذ تمهیدات مناسب از سوی مسوولان قضایی حاجی آباد است. 

صالحی تصریح کرد : نقش علما و ائمه جمعه و جماعت در آگاهی بخشی به مردم نقشی بی‌بدیل و تأثیرگذار است که  ضرورت دارد با بهره گیری از این ظرفیت ارزشمند گام‌های مؤثرتری در جهت کاهش آمار طلاق و آسیب‌های اجتماعی برداشته شود.

رییس کل دادگستری هرمزگان در جریان این بازدید از انتصاب قدرت‌الله فراز به عنوان دادستان جدید این شهرستان خبر داد.

با حکم رییس قوه قضاییه، حجت الاسلام ابراهیمی رییس دادگستری حاجی آباد شد

طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس قوه قضائیه ، حجت الاسلام ابراهیمی به عنوان رییس جدید دادگستری شهرستان حاجی آباد منصوب شد.

رییس کل دادگستری هرمزگان عصر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیسان سابق و جدید دادگستری شهرستان حاجی آباد اظهار داشت: دستگاه قضایی یکی از مقتدرترین دستگاه‌های حاکمیتی در جمهوری اسلامی است و این امر به طور عملی عینیت دارد.

علی صالحی بیان داشت: پیشگیری و مقابله با جرایم ، پیگیری حقوق بیت المال و حفظ و حراست از منابع ملی از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضایی هرمزگان  است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان سه شاخص سرعت در رسیدگی، کاهش موجودی پرونده‌های قضایی و دستیابی به زمان متعارف در نرخ رسیدگی را به عنوان مهمترین معیارها در سنجش عملکرد مطلوب هر حوزه قضایی عنوان کرد.

در پایان این مراسم از تلاش‌های حجت الاسلام مختار صادقی رییس سابق دادگستری حاجی آباد تقدیر و حجت الاسلام ابراهیمی به عنوان رییس جدید دادگستری این شهرستان معرفی شد.

شهرستان حاجی آباد در ۱۷۰ کیلومتری شمال غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.