رییس هیات هندبال هرمزگان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مرحله مقدماتی رقابتهای هندبال ساحلی جوانان کشور تابستان امسال با حضور ۱۲ تیم در دو گروه شمال و جنوب برگزار شد که تیم نایبند بندرعباس یکی از تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی بود.

حسن آیین جمشید افزود: مرحله نهایی رقابتهای هندبال ساحلی جوانان کشور نیز با شرکت تیم‌های نایبند بندرعباس، هیات بوشهر، نجف آباد اصفهان و شهرداری بندرانزلی در روزهای یکم تا سوم آبان در زمین ساحلی غدیر بندرعباس برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: قرار بود دو تیم زنجان و آذربایجان غربی نیز در مرحله نهایی این رقابتها شرکت کنند که بنا به دلایلی در این مسابقات حضور نیافتند.

رییس هیات هندبال هرمزگان گفت: تیم جوانان نایبند بندرعباس در دیدار نهایی این رقابتها برابر هیات بوشهر با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و به عنوان قهرمانی دست یافت.

آیین جمشید گفت: دو تیم نجف آباد اصفهان و هیات هندبال بندرانزلی نیز در دیداره رده بندی به مصاف هم رفتند که نماینده اصفهان با برتری دو بر یک برابر حریف به پیروزی رسید و به عنوان سومی دست یافت.

رییس هیات هندبال هرمزگان در خصوص تیم‌های فعال استان در رشته هندبال گفت: هم اکنون ۱۵ تیم در بخش بانوان و ۱۲ تیم نیز در بخش آقایان در این رشته در سطح استان فعال هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.