آیدین رحمانی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو در روز نخست مهر ماه جاری آغاز‬ شد و تا هفت روز آینده در سالن شهید کلاهدوز تهران ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله قبلی این اردو «آریا کریمی» دیگر اپه‌ایست ارومیه‌ای نیز حضور داشت، بیان کرد: در این مرحله از  اردو ۶ شمشیرباز از استان‌های آذربایجان‌غربی، اردبیل، اصفهان، البرز و تهران زیر نظر کادر فنی تیم ملی در حال انجام تمرین‌های آماده‌سازی خود هستند.

وی ادامه داد: برزگر چندین عنوان قهرمانی ایران را در کارنامه ورزشی خود دارد و با درخشش در رقابت‌های کشوری مورد توجه سرمربی تیم ملی اپه ایران قرار گرفته است.

رییس هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی گفت: بنا به اعلام فدراسیون محمد برزگر، محمدرضا وثوقی، محمدرضا طادی، سپهرزاهدی، دانیال لله‌کانی و آرمان خیابانی ۶ اپه‌ایست حاضر در این مرحله از اردو هستند.

رحمانی افزود: محمد برزگر اسفند سال گذشته به همراه تیم ملی ایران جهت شرکت در رقابت‌های قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا در کشور اردن حضور داشت.

وی اظهار داشت: اوایل تیر ماه جاری نیز «یاسین نوری و دانیال ولی‌نژاد» ۲ ورزشکار نوجوان ارومیه‌ای در اردوی استعدادیابی فدراسیون که با حضور ۳۰ شمشیرباز به مدت سه روز در سالن شهید کلاهدوز مجموعه رزشی شهید شیرودی تهران برگزار شد، حضور داشتند.

وی گفت: سال گذشته ۲۳ شمشیرباز از آذربایجان‌غربی به اردوهای مختلف تیم ملی در رده‌های سنی متعدد دختران و پسران دعوت شدند که این امر نشان از توانمندی بالای ورزشکاران استان در سطوح کشوری و ملی دارد.

هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی یکی از هیات‌های فعال و موفق استان است که با تاسیس خانه شمشیربازی در محل ورزشگاه تختی ارومیه، فعالیت چشمگیری در راستای جذب و تربیت علاقه‌مندان این رشته دارد و فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ در استان آغاز کرد.

حضور قهرمانانی همچون طاهر عاشوری، سکینه نوری و الهه قهرمانی در مسابقات جهانی، آسیایی و بین‌المللی و کسب مدال های رنگاررنگ از موفقیت‌های ورزشکاران ملی پوش این هیات نوپاست.

۷۱۵۶/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.