افشین خدایاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: والیبالیست‌های جوان و باانگیزه استان با چهار برد متوالی به عنوان سرگروه،  صعود خود به جمع چهار تیم برتر را قطعی کردند ولی با قبول شکست در دیدار نیمه‌نهایی نتوانستند راهی فینال شوند.

وی بیان کرد: مسابقات والیبال جوانان پسر کشور از  ۱۹ تا ۲۵ مردادماه جاری به میزبانی شهرستان سراب در آذربایجان‌شرقی در حال برگزاری است و تیم جوانان استان در گروه یک با تیم‌های اصفهان، آذربایجان‌شرقی، تهران و توابع تهران هم‌گروه بود.

وی گفت: به این ترتیب امروز در مرحله پایانی این مسابقات،  تیم آذربایجان‌غربی مقابل مازندران برای کسب عنوان سومی به میدان می‌رود و تهران مقابل البرز برای رسیدن به سکوی قهرمانی صف‌آرایی می‌کند.

وی بیان کرد: در این‌ مسابقات ۱۰ تیم در ۲ گروه پنج تیمی از استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، تهران، توابع تهران، مازندران، گلستان، اصفهان، لرستان، البرز و خراسان رضوی حضور داشتند.
احمد معصوم‌پور کمک‌مربی و مرتضی ملکی به عنوان سرپرست در کنار یوسف قربانی به عنوان سرمربی تیم والیبال جوانان آذربایجان‌غربی را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

سال گذشته تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه به نمایندگی از آذربایجان‌غربی با پیروزی قاطع سه بر صفر مقابل پیکان تهران در دیدار فینال رقابت‌های لیگ برتر کشور بر سکوی قهرمانی ایران ایستاد.

یاشار جوادی مربی بومی و بردیا سعادت، امیرحسین توخته و سهیل مسعود سه ورزشکار ارومیه‌ای با قرار گرفتن در جمع ۱۲ بازیکن تیم ملی نوجوانان روز سه‌شنبه /۲۲ مرداد ماه/ به مسابقات جهانی «تونس» اعزام‌ شدند.

هفته گذشته نیز پنج والیبالیست تاثیرگذار ارومیه‌ای به نام‌های «امیرمحمد فلاحت‌خواه در پست پاسور، محمدرضا حضرت‌پور در پست لیبرو، امیرحسین توخته بازیکن سرعتی زن، مرتضی شریفی بازیکن قدرتی و بردیا سعادت در پست پشت خط‌زن» به همراه تیم ملی کشورمان مقام قهرمانی مسابقات ۲۰۱۹ جهانی بحرین را کسب کردند و جام طلایی را بالای سر بردند.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.