فریدون همتی عصر یکشنبه در مراسم تکریم و معرفی رییس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان اظهار داشت: دانشگاهیان به عنوان قشر فرهیخته جامعه نقش تعیین کننده ای در رفع مشکلات بخش های مختلف صنعت، کشاورزی، مسایل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دارند و از این رو باید از توانمندی ها، ایده ها و خلاقیت آنها به بهترین نحو استفاده کرد.

وی افزود: باید در طول دوره تحصیل به دانشجویان بیاموزیم که کارهای علمی و تحقیقاتی انجام دهند تا شاهد خروجی مناسبی در دانشگاه ها باشیم.

همتی با اشاره به اینکه رویکرد دولت تدبیر و امید مشورت گرفتن از دانشمندان و صاحبان اندیشه در موضوعات گوناگون است، گفت: از دانشگاهیان انتظار است در مسایل کشور نقش پررنگ‌تری ایفا کنند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان با کاربردی کردن آموزش های خود در توسعه استان اثرگذار باشد و به طور یقین تاثیرهای این امر را در آینده مشاهده خواهیم کرد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم احسان کامرانی به عنوان رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان معرفی و از تلاش های مهدی باقری تقدیر شد.

۲۱ شهریورماه امسال ، با حکم محمد مهدی تهرانچی، احسان کامرانی به عنوان رییس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان و واحد بندرعباس منصوب شد.

کامرانی دارای مدرک دکترای تولید و بهره برداری در رشته شیلات از دانشگاه تربیت مدرس بوده‌ و پیش از این تجربه معاونت پژوهش دانشگاه هرمزگان و ریاست بسیج اساتید این استان را داشته و دارای مرتبه استادی است.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.