این تعاونی‌ها در گرایش‌های کشاورزی، صنعت، تامین نیاز تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، خدمات، حمل و نقل، اعتبار، زنان، دهیاری و صنایع دستی هستند و علاوه بر تعاونی‌های برتر ۷ تعاونی شایسته تقدیر نیز تقدیر شدند.

تعاونی های برتر همه ساله با هدف شناسایی الگوهای برتر بخش تعاون و به منظور فراهم شدن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاون در بخش‌های مختلف اقتصادی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، معرفی توانمندی های بخش تعاون، ارج نهادن به زحمات تلاشگران این بخش و ارتقاء جایگاه و اهمیت تعاون و مشارکت در جامعه معرفی می شوند.

ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضاء خانواده بزرگ تعاون کشور وتشویق و ترغیب فعالیت های تولیدی و توزیعی در مناطق مختلف بصورت کار جمعی، معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی جهت بهره‌گیری سایر تعاونی‌ها از روش‌ها، دستورالعمل‌ها و ابزارهای مدیریتی با هدف ارتقاء وضعیت خود و ایجاد فضای مناسب برای انتقال دانش رسمی وبومی در تعاون و توسعه مشارکت‌های مردمی از دیگر اهداف برگزاری این آیین است.

تعاونی های برتر ملی می توانند سه میلیارد ریال و تعاونی های برتر استانی ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات با نرخ ۱۴ درصد از بانک توسعه تعاون دریافت کنند.

۳۲۱۹/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.