مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان گفت: این استان در حال حاضر ۲۸ شهرک و ناحیه صنعتی دارد که از این تعداد، ۲۶ مورد دولتی و ۲ شهرک هم خصوصی در روزهای اخیر اضافه شدند.

امیر امیری زاد روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از ۲۸ شهرک و نواحی صنعتی مصوب در هرمزگان، ۲۲ شهرک به بهره برداری رسیده که شامل، ۱۴ شهرک و ۸ ناحیه صنعتی می باشد.

وی با اشاره به خدمات آموزشی این شرکت در راستای کارآفرینی، بهره برداری از طرح و ارتقا مهارت حین کار برای کارکنان و مدیران بیان کرد: در سال گذشته، ۵۹ دوره آموزشی برگزار شد که افزون بر یک هزار و ۷۰۰ نفر شرکت کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان خاطر نشان کرد: در سال جاری نیز حدود ۸۰ دوره آموزشی برگزار خواهد شد که به یک هزار و ۶۰۰ نفر آموزش داده می شود.

امیری زاد عنوان کرد: برای حضور صنعتگران در نمایشگاه های داخلی و خارجی برنامه ریزی هایی صورت گرفته که بتوانند محصولات خود را در بازارهای جدید به نمایش بگذارند.

وی اضافه کرد: بر همین اساس، در سال گذشته ۹۶ شرکت در نمایشگاه داخلی و خارجی حضور داشتند و توانستند محصول خود را در معرض نمایش قرار دهند.

وی ادامه داد: ۵۰ درصد هزینه های شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی توسط شرکت شهرک های صنعتی استان تامین می شود که به عنوان یک یارانه حمایتی برای واحد ها محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان با بیان اینکه زیرساخت ها با منابع عمومی دولت انجام می شود اظهار داشت: هزینه تمام شده این زیرساخت ها بیشتر از هزینه های واگذاری زمین است.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان تصریح کرد: بر اساس تعاریفی که در ایران از مشغول به کار در واحدها صورت گرفته، اشتغال بین یک تا ۹ نفر صنایع خرد، ۱۰ تا ۴۹ نفر صنایع کوچک و ۵۰ تا ۹۹ نفر صنایع بزرگ نامیده می شود.

۹۹۴۴/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.