مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: برای شناسایی و تعیین تکلیف کودکان بازمانده از تحصیل و جذب آنان به مدرسه همه ی ظرفیت‌های استان باید پای کار باشد.

موسی دادی زاده روز چهارشنبه درنشست با اعضای کارگروه انسداد مبادی بیسوادی استان افزود: شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل در دستورکار آموزش وپرورش هرمزگان قرار دارد که امیدواریم با تلاش کارشناسان، مدیران و همه عوامل اجرایی به نتیجه مطلوبی دست یابیم.

وی بیان داشت: مشارکت همگانی و هم‌افزایی درون سازمانی و برون سازمانی زمینه‌ی شناسایی، جذب، آموزش و نگهداشت کودکان بازمانده از تحصیل را فراهم می‌کند.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: موضوع انسداد مبادی بی‌سوادی یک امر مهم و اساسی بوده که باید این طرح در راستای عدالت آموزشی و فراهم کردن فرصت‌های برابر آموزشی به جد دنبال شود.

دادی زاده تاکیدکرد: بهره گیری از هم اندیشی صاحب نظران تعلیم و تربیت برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها میتواند نقش مهم و موثری را در پیشبرد اهداف ایفا کند.

این مسوول با اشاره به موافقت‌نامه بین معاونت امورزنان و خانواده رییس جمهوری با وزارت آموزش وپرورش در خصوص کاهش محرومیت دختران و افزایش پوشش تحصیلی گفت: مشارکت در جذب و آموزش دختران در مناطق محروم، افزایش پوشش تحصیلی را به همراه دارد.

وی ادامه داد: مشارکت نکردن همگانی، اجرای این طرح را با مشکل روبرو می کند و تبعات منفی در بعد فردی و اجتماعی را به دنبال دارد.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.