استاندار هرمزگان شامگاه پنجشنبه در نشست شورای برنامه ‌ریزی و توسعه هرمزگان بیان داشت: امیدواریم بخش قابل توجهی از این اعتبار ۸۰۰ میلیاردی به منظور رشد و توسعه هر چه بیشتر ورزش استان محقق شود.

فریدون همتی بیان داشت: بر اساس سیاست تعیین شده این اعتبارات در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد به بالا در حوزه ورزش و جوانان استان هزینه می شود.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: در مجموع در حوزه های مختلف، تکمیل طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا در اولویت قرار دارد.

همتی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به روند مثبت وصول مالیات در هرمزگان، گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری شاهد افزایش درآمدهای مالیاتی و روند مثبت وصول این درآمدها با توجه به تکلیف معین شده برای استان بوده ایم .

وی ادامه داد: این افزایش درآمدها از محل مودیان جدید و همچنین شناسایی فرارهای مالیاتی و وصول آنها بوده و هرمزگان توانسته به خوبی تکلیف خود در این حوزه را انجام دهد.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: در شرایط امروز، کشور باید با تکیه بر درآمدهای مالیاتی اداره شود و این مالیات های وصول شده در راستای ارائه خدمات و ایجاد رفاه برای مردم هزینه می‌شوند.

همتی در بخش دیگری از صحبتهای خود ضمن ابراز رضایت از عملکرد پیمانکاران پروژه های عمرانی در هرمزگان، گفت: شرایط این استان در زمینه اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شرایط بسیار خوبی نسبت به دیگر مناطق کشور است و در سراسر این استان پروژه‌ها با نشاط و رونق خوبی در حال اجرا می باشند.

وی خاطرنشان کرد: برای کمک به تامین نقدینگی و تسهیل امور پیمانکاران جهت اجرای پروژه ها، مکانیزمی را در استان طراحی کرده ایم تا با همکاری مجموعه بانک‌های استان تسهیلات بانکی به پیمانکاران پرداخت و شرایط افزایش بیشتر سرعت اجرای پروژه ها فراهم شود.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.