استاندار هرمزگان گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری شاهد افزایش درآمدهای مالیاتی و روند مثبت وصول این درآمدها با توجه به تکلیف معین شده برای استان بوده ایم.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، فریدون همتی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان با اشاره به ارائه گزارش درآمدهای استان در این نشست، عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش خوبی که مجموعه مدیریت و کارکنان سازمان امور مالیاتی استان هرمزگان انجام داده‌اند، وضعیت وصول مالیات ها در استان بسیار خوب و مثبت است.

وی ادامه داد: از تلاش های بی وقفه و کوشش خستگی ناپذیر مجموعه کارکنان و مدیران اداره کل امور مالیاتی استان هرمزگان در راستای وصول و تحقق درآمدهای مالیاتی در این استان تشکر و قدردانی می نمایم.

استاندار هرمزگان افزود: همچنین جا دارد که از تمامی مالیات دهندگان از جمله فعالان اقتصادی و افراد حقیقی و حقوقی که با خود اظهاری، مالیات خود را به موقع پرداخت نموده اند، تشکر و قدردانی کنیم.

همتی تصریح کرد: در چهار ماهه نخست سال جاری شاهد افزایش درآمدهای مالیاتی و روند مثبت وصول این درآمدها با توجه به تکلیف معین شده برای استان بوده ایم که این افزایش درآمدها از محل مودیان جدید و همچنین شناسایی فرارهای مالیاتی و وصول آنها بوده است و هرمزگان توانسته به خوبی تکلیف خود در این حوزه را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط امروز کشور باید با تکیه بر درآمدهای مالیاتی اداره شود و این مالیات های وصول شده در راستای ارائه خدمات و ایجاد رفاه برای مردم هزینه می‌شوند.

همتی در ادامه به توزیع اعتبارات ارزش افزوده در حوزه ورزش استان هرمزگان شامل ورزش مدارس، ورزش همگانی، حرفه ای و خانه های جوان اشاره کرد و بیان داشت: از این محل در سال جاری ۸۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع مختلف استانی و ملی ارزش افزوده برای ورزش استان هرمزگان اختصاص یافته که امیدواریم بخش زیادی از آن محقق شود.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: بر اساس سیاست تعیین شده در استان این اعتبارات در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد به بالا در حوزه ورزش و جوانان استان هزینه می شود و در مجموع در حوزه های مختلف، تکمیل طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا در اولویت قرار دارد.

همتی با تقدیر از عملکرد پیمانکاران پروژه های عمرانی در استان هرمزگان، اظهار کرد: پیمانکاران استان با وجود مطالباتی که از دستگاه های اجرایی دارند، اما تمام تلاش خود را برای انجام و به پیش بردن پروژه ها و همچنین پرداخت حقوق کارگران خود انجام می دهند که به طور ویژه از این حرکت جهادی و قابل توجه مجموعه پیمانکاران، کارگران و مهندسین در استان هرمزگان تشکر و قدردانی می نمایم.

وی افزود: برای کمک به تامین نقدینگی و تسهیل امور پیمانکاران جهت اجرای پروژه ها، مکانیزمی را در استان طراحی کرده ایم تا با همکاری مجموعه بانک‌های استان تسهیلات بانکی به پیمانکاران پرداخت و شرایط افزایش بیشتر سرعت اجرای پروژه ها فراهم شود.

استاندار هرمزگان یادآور شد: استان هرمزگان در زمینه اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شرایط بسیار خوبی را نسبت به دیگر مناطق کشور دارد و در سراسر این استان پروژه‌ها با نشاط و رونق خوبی در حال اجرا هستند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.