به گزارش ایرنا، جشنواره نشاط و امید و آیین تجلیل از جوانان برتر و نخبه رودان شامگاه پنجشنبه با حضور مردم و مسوولان در مجتمع فرهنگی و هنری شیخ طوسی شهر رودان برگزار شد.
فرماندار رودان معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتر و نخبه با هدف ایجاد و تقویت انگیزه، روحیه خودباوری و افزایش اعتماد به نفس آنها را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.
مصطفی غلامپور از جوانان به عنوان سرمایه و موتور محرک رشد و توسعه یاد کرد و بر ضرورت استفاده مطلوب و بهینه از ظرفیت نیروی جوان متخصص، متعهد، کارآمد، پویا و فعال در راستای پیشبرد برنامه ها و تحقق اهداف تاکید کرد.
وی کمک به رشد و بالندگی نیروی جوان را یکی از وظایف مهم مسوولان دانست و گفت: باید به جوانان متخصص، متعهد، کارآمد، تلاشگر و توانمند میدان داده شود تا آنها ضمن کسب تجربه، با انگیزه و توان بیشتری برای پیشبرد برنامه ها و تحقق اهداف تلاش کنند.
غلامپور در ادامه بر لزوم استفاده صحیح و مطلوب از ظرفیت و توان جوانان و بانوان در پست های مدیریتی و اداره کشور تاکید کرد.
این مسوول بیان کرد: دولت بر جوان گرایی و سپردن عرصه مدیریتی به جوانان نخبه، تلاشگر و با انگیزه و بانوان با تجربه و توانمند تاکید دارد و برنامه، عزم و اراده کلی و اساسی دولت اجرای این سیاست است.
غلامپور خاطر نشان کرد: در راستای تحقق این مهم، از ظرفیت نیروی جوان و بانوان توانمند در عرصه های مدیریتی در شهرستان رودان به بهترین شکل ممکن استفاده خواهد شد.
فرماندار رودان با بیان اینکه برنامه و سیاست واگذاری عرصه مدیریتی به جوانان در این شهرستان اجرایی شده، افزود: از زمان حضورم در این شهرستان تلاش کرده ام از ظرفیت و توان جوانان در عرصه های مدیریتی به بهترین شکل ممکن استفاده شود.
غلامپور اظهار داشت: انتصاب دو مدیر جوان، متخصص، خوش فکر، توانمند و با انگیزه، در روزهای آغازین سال 98، گواه این مدعاست.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.