فریدون الهامی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده این رقابتها در روزهای 19 تا 21 اسفندماه با حضور هشت تیم برتر رنکینگ ایران به میزبانی شهرداری درگهان برگزار می شود.
وی با اشاره به ظرفیت های ویژه منطقه درگهان برای برگزاری این رقابت ها، افزود: مرحله نهایی چهارمین دوره رقابت های تور والیبال ساحلی ایران نیز در روزهای 7 تا 9 بهمن ماه در سطح بسیار خوبی در این منطقه برگزار شد.
الهامی با اشاره به بازدید رییس فدراسیون والیبال از ظرفیت های درگهان قشم برای برگزاری رقابت های والیبال ساحلی در بهمن ماه امسال، گفت: رییس فدراسیون در این بازدیدها اعلام کرده بود با توجه به امکانات و ظرفیت‌های خوب ایجاد شده در شهر درگهان قشم، تلاش می‌کنیم تا تورهای جهانی تک ‌ستاره یا حتی سطح بالاتر در این شهر برگزار شود.
وی با اشاره به رشد رشته والیبال ساحلی در کشور، گفت: با توجه به اینکه زمان زیادی از فعالیت والیبال ساحلی در کشور نمی‌گذرد، هنوز در آن جایگاه واقعی قرار ندارد، اما در مسیر رشد و توسعه در حرکت است.
چهارمین دوره تور والیبال ساحلی کشور در روزهای 7 تا نهم بهمن ماه با حضور 20 تیم در شهر درگهان منطقه آزاد قشم برگزار شد که در پایان تیم شهرداری درگهان به عنوان قهرمانی دست یافت.
جزیره قشم با وسعت یک هزار و 500 کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول 135 کیلومتر و عرض میانگین 11 کیلومتر در خلیج فارس گسترده شده است و 300 کیلومتر خط ساحلی دارد.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هنگام و لارک با حدود یکهزار و 628 کیلومتر مربع وسعت در میان آب های خلیج فارس به موازات ساحل استان هرمزگان گسترده شده است.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.