هفته‌ دهم لیگ برتر والیبال فردا با برگزاری دیدار حساس بین تیم‌های بانک سرمایه و شهرداری تبریز آغاز می‌شود.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، هفته‌ دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال،  فردا (چهارشنبه) با برگزاری شش دیدار در شهرهای تهران، ارومیه، گنبد، آمل و اردکان آغاز می‌شود و در حساس‌ترین بازی نیم فصل نخست، شهرداری تبریز میهمان بانک سرمایه خواهد بود.
 
این بازی از ساعت ۱۷:۳۰ در خانه والیبال تهران آغاز می‌شود و دو تیم تا به این جای فصل متحمل شکست نشده‌اند و با کسب ۹ پیروزی پیاپی یک به یک حریفان را از پیش رو برداشته‌اند.
 
به نظر می‌رسد هر کدام از دو تیم که بتواند برنده دیدار شود می‌تواند عنوان قهرمانی نیم فصل را نیز کسب کند. شاگردان مصطفی کارخانه که برای جام باشگاه‌های جهان آماده می‌شوند به هیچ عنوان دوست ندارند در فاصله کم مانده به آغاز این رقابت‌ها قهرمانی نیم فصل و صدر جدول را یک جا از دست بدهند.
 
در سوی دیگر بازیکنان شهرداری تبریز هم که در این فصل با شکست غریب‌اند می‌خواهند در تهران اولین باخت بانکی‌ها را رقم بزنند و بالاخره از رده دوم به صدر نقل مکان کنند. بانک سرمایه با ۹ برد و ۲۷ امتیاز صدرنشین لیگ است و نماینده تبریز با همین تعداد برد و ۲۳ امتیاز در رده دوم است.
 
برنامه کامل بازی‌های این هفته به شرح زیر است:
 
کاله مازندران - شهرداری ورامین
هاوش گنبدکاووس - رعد پدافند کاشان
شهرداری ارومیه - پیکان تهران
خاتم اردکان – سایپا
شمس - سارویه ساری
بانک سرمایه - شهرداری تبریز        Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.