به گزارش ایرنا فریدون همتی چهارشنبه شب در جریان بازدید از غرفه ایرنا در شانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان افزود: ایرنا ضمن پای کار بودن توانسته بین انتقال خواسته های مردمی و بیان عملکرد دولت تعادل برقرار کند.
وی ادامه داد: درنیمه دوم امسال سه سفر مهم معاون اول رییس جمهوری ، رییس مجلس شورای اسلامی و رییس جمهوری به هرمزگان داشتیم که همه رسانه ها بویژه ایرنا به نسبت پوشش اخبار آن نقش ارزنده ای داشتند.
استاندار هرمزگان اظهار داشت: عرصه رسانه کار سخت و طاقت فرسا بوده وهمواره با کمترین امکانات بیشترین کارکرد باید داشته باشد که ایرنا دراین زمینه عملکرد قابل قبولی داشته و مورد رضایت است.
همتی ضمن قدردانی از تلاش های خبرنگاران در عرصه های فرهنگی خاطرنشان کرد: جهادگران فرهنگی با امکانات اندک توانسته اند به موقع در خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان حضور داشته باشند و برای رشد فرهنگ و مطالعه این استان از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.
استاندارهرمزگان با اشاره به اینکه نهادهای فرهنگی استان باید برای بالا رفتن میزان مطالعه به خصوص در بین جوانان استان بسترهای مناسب را فراهم کنند یاد آور شد: فضای فرهنگ عمومی برای مطالعه مردم متناسب با نیازهای آنان فراهم شود تا در راستای پیشرفت های علمی بیشتری در استان هرمزگان باشیم.
وی تاکید کرد: مطالعه باعث نشاط و انگیزه در جامعه می شود که می توان در این خصوص از نخبگان و افراد توانمند در زمینه های مختلف ارتقای فرهنگ بهره برد.
وی کتاب را همانند یک رودخانه بزرگ عنوان کرد و افزود: مطالعه و یادگیری ابزاری برای بهره مندی از یک زندگی مطلوب است و انسان ها برای موفقیت در زندگی به الگوهایی مانند کتاب نیازمندند.
شانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان شامگاه چهارشنبه با حضور استاندار هرمزگان، نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و جمعی از مدیران استان در محل دایمی نمایشگاه های بندرعباس گشایش یافت.
افزون بر 400 ناشر در بزرگترین رویداد فرهنگی هرمزگان که تا 13 اسفند ادامه دارد شرکت کرده اند.
این ناشران در 324 غرفه به مدت 6 روز 78 هزار و 976 عنوان کتاب خود را عرضه می کنند.
7میلیارد ریال بن به این نمایشگاه اختصاص یافته و به خریداران 30 درصد تخفیف داده می شود.
9944 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.