کتاب گزارش عملکرد معاونت امور مجلس رئیس دولت تدبیر و امید که در برگیرنده اهم فعالیت های این معاونت طی سال های 1392 تا 1396 است، منتشر شد.

به گزارش جماران، در بخشی از مقدمه این کتاب که توسط حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری نگاشته شده، آمده است: معاونت امور مجلس ریاست جمهوری بر اساس ماموریت ویژه خویش که راهبرد و شیرازه حرکت میان دو قوه را بر دوش خود دارد، طی سالیان گذشته، خاصه در دوره یازدهم ریاست جمهوری تلاش های بی شائبه ای صورت داده است که البته محل امعان نظر و تامل بسیار نیز خواهد بود.
وی افزوده است: محتویات این کتاب در قالب بخش های مختلف این معاونت تنظیم شده است و از زوایای عملکرد هر کدام از قسمت های این معاونت نسبت به تدوین آن اقدام شده است. از این نکته نیز نمی توان غافل ماند که تاکنون چنین دفتری که بتواند گزارشگر عملکرد این معاونت باشد انتشار نیافته است و این تلاش نخستین اقدام بایسته در این راه است.
به گزارش روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، گزارش عملکرد بخش های مختلف معاونت امور مجلس ریاست جمهوری از جمله معاونت امور تقنینی و معاونت امور نظارتی و هماهنگی و تحلیل آماری و کمی و کیفی این عملکرد از جمله قسمت های مهم کتاب گزارش عملکرد معاونت امور مجلس رئیس جمهوری است.
همچنین بخشی از تلاش های معاونت امور مجلس برای ارتقای تعامل میان دولت و مجلس از جمله برگزاری نشست های مشترک دو قوه، دیدار اعضای فراکسیون ها، کمیسیون ها و مجامع استانی مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهوری و معاون اول وی در این مجموعه منعکس شده است.
سفرهای استانی معاون امور مجلس رئیس جمهوری، تبیین منشور حقوق شهروندی و آسیب شناسی ارتباطات دولت و مجلس از دیگر بخش های کتاب گزارش عملکرد معاونت امور مجلس رئیس جمهور است که در هفته جاری و در 264 صفحه منتشر شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.