به گزارش خبرنگار ایرنا، عابدین گراوند روز چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش شهرستان اظهار داشت: بخش اعظمی از مهمترین سرمایه انسانی کشور را جوانان تشکیل می دهند.
وی افزود: در این راستا ساماندهی امور مربوط به جوانان باید با کارکردهای کاهش آسیب های اجتماعی و پیگیری وضعیت اشتغال این قشر صورت گیرد.
گراوند با اشاره به اینکه در ارتباط با مهارت آموزی جوانان آنطور که باید کار نکرده ایم، اضافه کرد: جامعه بیشتر مدرک گرا شده و در این راستا لازم است که جوانان را به سمت رشته های فنی و کار و دانش سوق دهیم تا پس از فراغت از تحصیل به راحتی جذب بازار کار شوند.
معاون سیاسی فرماندار سلسله با تاکید بر استفاده از ظرفیت NGO ها و سازمان های مردم نهاد در ارتباط با امور مربوط به جوانان، گفت: در این راستا لازم است که خانه جوان شهرستان ایجاد و از ظرفیت این تشکل ها در آن استفاده کرد.
گراوند ادامه داد: اشتغال جوانان و روی آوردن آنها به سمت ورزش، نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه دارد.
معاون سیاسی فرمانداری سلسله گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان باید به سمت ایجاد خانه های ورزش روستایی، ورزش های بومی و برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی به منظور گسترش روابط اجتماعی و فراگیر کردن ورزش در سطح جامعه حرکت کند.
رئیس اداره ورزش و جوانان سلسله نیز در این جلسه با اشاره به وجود بیش از 2 هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته در شهرستان، افزود: در حال حاضر سرانه فضای ورزشی شهرستان 56 سانتی متر مربع است.
عبدالله خدادای با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران کشوری و ملی و جوانان نخبه شهرستان، گفت: این مراسم به همت مدیرکل ورزش و جوانان و نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در شهرستان برگزار خواهد شد.
وی افزود: از تمامی ادارات شهرستان درخواست می شود که نخبگان حوزه خود را ضمن ارائه مدارک به اداره ورزش و جوانان شهرستان معرفی نمایند.
7265/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.