به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی روز یکشنبه در آیین معرفی و تودیع مسوولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: دانشجویان زیادی در دانشگاه ها مشغول تحصیل هستند اما نباید تفکر آنها بعد از دانش آموختگی پشت میز نشینی باشد بلکه هدفشان حرکت به سمت کارهای تولیدی باشد.
وی بیان داشت: میز در حد نیاز، لازم است اما طبق آمارهای گزارش شده، میزنشین در کشور چند برابر اضافه داریم و نیاز است مسوولان بسیجی و ادارات به عنوان یک تکلیف فرهنگ کار را در جامعه رواج دهند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به این که ریشه فقر را باید تیشه کرد، اظهارداشت: مقام معظم رهبری بارها به موضوع اقتصاد مقاومتی و حرکت به سمت کارهای تولیدی تاکید داشتند که اگر به فرمایشات رهبری گوش می دادیم امروز شرایط وخیم اقتصادی نداشتیم.
آیت الله نعیم آبادی مهم ترین رمز پیروزی انقلاب را اطاعت از رهبری بیان کرد و گفت: برای توسعه و حفظ انقلاب باید نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم که یکی از نقاط ضعف ما در میدان اقتصادی، گوش ندادن به فرمایشات رهبری است.
وی گفت: خط و نگاه رهبری برای ما ملاک است و باید بپذیریم که امت بدون امام و امام بدون امت، نمی تواند کاری انجام دهد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان یاد آور شد: امام خمینی (ره) نیز 17 سال تلاش کرد تا امت را برای انقلابی بزرگ آماده کند و در نهایت با همکاری مردم شاه خائن را با چشمانی گریان از مملکت خارج کرد.
آیت الله نعیم آبادی گفت: در اول جنگ سلاح نداشتیم اما با دستانی خالی حمله کردیم و پیروز شدیم، امروز نیز در شرایط بد اقتصادی که دشمن ما را تحریم کرده باید بر تکیه بر توان داخلی از این شرایط عبور کنیم.
وی با اشاره به این که در هر استانی باید متناسب با همان استان کارهای فکری شود، گفت: دشمن بدنبال ضربه زدن به مبانی اعتقادی و دینی مردم است که باید روی ایمان و اعتقاداتمان کار کنیم وحملاتی که متوجه جایگاه ولایت فقیه و رهبری است، جلوی آن را بگیریم که اگر اعتقادات مردم سست شد حوزه های علمیه نیز آسیب می بینند.
وی در پایان خطاب به سپاهیان و مسوولان یادآورشد: اگر می خواهید انقلاب ماندگار بماند باید عناصر انقلابی را توسعه داده و حفظ کنیم و موانع آن را برطرف کنیم.
به گزارش ایرنا، در این آیین حجت الاسلام و المسلمین موسی پولادی به عنوان مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان معرفی و از خدمات هشت ساله حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا رستگار مسوول پیشین این دفتر قدردانی شد.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.