به گزارش ایرنا، آیین نمادین نواختن زنگ انقلاب در رودان در دبیرستان دخترانه بعثت این شهر برگزار شد و دانش آموزان پس از نواخته شدن زنگ انقلاب، سرود پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در فضا طنین انداز کردند و بار دیگر با آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی، امام شهدا و شهدای امام و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.
دانش آموزان رودانی در طلیعه فجری دیگری با ادای احترام به مقام والای شهدای اسلام، انقلاب و نظام، در فضایی سرشار از شور، نشاط و معنویت برای رقم زدن آینده ای روشن و پر افتخار برای ایران اسلامی با یکدیگر هم پیمان شدند.
امام جمعه رودان در این آیین با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای عظیم فراوانی داشته است اما عزت، آزادی و استقلال سه دستاورد مهم انقلاب است.
حجت الاسلام مهدی دُری بر ضرورت و لزوم بررسی و مقایسه شرایط کشور در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی برای آشنایی نسل نوجوان و جوان با دستاوردهای انقلاب تاکید کرد.
وی در ادامه با اشاره به نقشه ها و توطئه های دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی برای ناکارآمد نشان دادن انقلاب و نظام، خاطر نشان کرد: دشمنان طی 40 سال همواره قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته اند اما در سایه فضل الهی، بصیرت، هوشیاری، وحدت و انسجام مردم و تبعیت و پیروی ملت از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری، تیر دشمنان همواره به سنگ خورده است.
حجت الاسلام دُری بیان کرد: دشمن بداند که ملت ایران در پناه حق از هیچ قدرت و نظامی واهمه ای ندارد و مسیر خود را تا رسیدن به جایگاه واقعی خود در عرصه های مختلف ادامه می دهد و هیچ گونه تحریم و فشاری علیه ایران، کارساز نخواهد بود و محکوم به شکست است.
وی خطاب به دختران ایران اسلامی، خاطر نشان کرد: دختران ایران اسلامی با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا (س) و تحصیل علم و دانش، از هیچ تلاشی برای رشد و پیشرفت همه جانبه کشور فروگذار ننمایند.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.