به گزارش ایرنا، دکتر حسین داودی دوشنبه در نشستی خبری اظهار داشت: این طرح ها با اعتبار 200 میلیارد ریال در اقصی نقاط هرمزگان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی افزود: از جمله مهمترین این طرح ها 12 خانه بهداشت، هشت مرکز جامع سلامت، پنج آزمایشگاه و 73 زیست پزشک است.
دکتر داودی با اشاره به تلاش های در دست انجام به منظور ارتقاء هر چه بیشتر شاخص های بهداشت و درمان در استان، گفت: هم اکنون پروژه های بسیار مهمی همچون چندین بیمارستان با بیش از یک هزار تخت بیمارستانی در هرمزگان در دست اجرا است.
وی با اشاه به ارایه خدمات قابل توجه دندانپزشکی به مردم استان، بیان داشت: هم اکنون هرمزگان در حوزه ارائه خدمات داندانپزشکی به روستائیان رتبه نخست را در بین دیگر استان‌ها به خود اختصاص داده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این نشست بر ورود جدی صنایع و بنگاه های بزرگ اقتصادی برای کمک و حمایت از بخش بهداشت و درمان استان تاکید کرد.
داودی بیان داشت: البته در یکی دو سال اخیر برخی بنگاه های اقتصادی گام های خوبی در جهت انجام مسوولیت های اجتماعی در هرمزگان برداشته اند که از جمله آنها می توان به آغاز عملیات ساخت بیمارستان توسط وزارت نفت اشاره کرد.
وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در دولت تدبیر و امید در جهت نوسازی و تقویت ناوگان اورژانس هرمزگان، گفت: تا پایان امسال 60 دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته به این ناوگان اضافه می شود.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.