به گزارش ایرنا رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این کنگره علمی با برگزاری پنل‌های تخصصی، آخرین دستاوردهای طب تروما و رزم با حضور پزشکان حاضر مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.
علیرضا آموزنده افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده روز پنجشنبه نیز ششمین جایزه ملی شهید رهنمون از خانواده 26 شهید، هشت پزشک شهید، هفت فرمانده شهید بهداری، 6پرستار و بهیار و پنج دانشجوی شهید در اردوگاه شهید باکری خرمشهر تجلیل می شود.
وی افزود: همچنین رزمایش بهداشت و درمان به منظور بالا بردن توانایی پزشکان در مقابله با رویداد و حوادث در اردوگاه شهید باکری خرمشهر با حضور پزشکان حاضر در جشنوراه طب رزم برگزار می شود.
وی افزود: جایزه ملی شهید رهنمون دهم اسفند در اردوگاه شهید باکری به برگزیدگان اهدا می‌شود.
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان همچنین گفت: در مراسم پایانی این کنگره علمی از دکتر عباس شیبانی از فرهیختگان بهداشت و درمان کشور نیز تجلیل می شود.
هشتمین کنگره علمی طب رزم و ششمین آیین اهدای جایزه ملی شهید دکترمحمدعلی رهنمون ، امروز و فردا (نهم و دهم اسفندماه) در اردوگاه سردارشهید مهدی باکری خرمشهر و بیمارستان صحرایی علی بن ابیطالب(ع) آبادان برگزار می شود.
دکترمحمدعلی رهنمون در دوران دفاع مقدس مسوول بیمارستان صحرایی «خاتم الانبیاء(ص)» بود ‏که ششم اسفندماه 1362 در حال اقامه نماز بر اثر بمباران هوایی دشمن به شهادت رسید.
6002/3015
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.