به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز چهارشنبه در نشستی با مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور افزود: از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور انتظار داریم تا در این راستا اقدامات لازم و موثر را انجام دهد.
وی ابراز داشت: مردم توقع دارند در بحث تامین و ذخیره سازی نفت سفید و سوخت رسانی به موقع برنامه ریزی های مناسب و همچنین نظارت کافی نیز بر عملکرد توزیع کنندگان سوخت در فصل سرما انجام شود.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور نیز بیان داشت: استان هرمزگان در مجموعه پخش فرآورده های نفتی کشور استانی مهم و کلیدی است و ما برای تعامل با همه دستگاه ها در خدمت رسانی به مردم هرمزگان کاملا آماده ایم.
سید محمدرضا موسوی خواه افزود: هرمزگان بدلیل موقعیت خاص جغرافیایی و گستردگی که به ساحل دارد و اهمیت امر مبارزه با قاچاق سوخت، نیازمند تلاشی فراتر از مناسبات عادی است.
وی گفت: قطعا چنین استانی با این حجم از عملیات و فعالیت نیازمند مدیری با تجربه و فنی و آشنا به مسایل در سطح کلان و ملی است که مدیر معرفی شده به هرمزگان وجود این قابلیت ها را در مسولیت های قبلی در سایر استان های کشور نشان داده است.
در این نشست همچنین عبدالله احمدی کمرپشتی به عنوان مدیرجدید شرکت پخش فرآورده های نفتی هرمزگان معرفی شد.
وی سوابقی از جمله رییس تعمیرات مناطق شاهرود و گیلان، رییس انبار نفت جنب پالایشگاه اراک و رییس خدمات مهندسی استان مرکزی و گیلان، معاون فنی و عملیاتی منطقه ساری را در کارنامه کاری خود را دارد.
پیش از وی جلال الدین مراد مسوولیت شرکت پخش فرآورده های نفتی هرمزگان را برعهده داشت.
9887 / 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.