به گزارش ایرنا، بهروز اکرمی روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از خادمان موکب های هرمزگانی در اربعین افزود: خادمان در نقاط مختلف ایرنا و نیز کشور عراق حضور دارند و از این رو باید مشکلات هر منطقه را احصا کنند و در اختیار مسوولان قرار دهند.
وی با اشاره به برگزاری اجتماع عظیم حسینی در سال جاری ادامه داد: برگزاری اجتماع اربعین باید همچنان مردمی باشد و مسوولان جهت تسهیل امور تلاش کنند که این امر نیاز به همکاری خادمان موکب ها دارد.

**جامعه حسینی هراسی از دشمنان ندارد
معاون استاندار در ادامه اظهار داشت: امروز آمریکا و استکبار با سیاست های مختلفی با جمهوری اسلامی مبارزه می کنند اما مردم ایران به عنوان یک جامعه حسینی از دشمنان هیچ هراسی به دل راه نمی دهد.
وی افزود: ترامپ و استکبار دشمنان انسان و انسانیت هستند و به همین دلیل با سیاست های انسان دوستانه ایران مبارزه می کنند.
اکرمی ادامه داد: امام حسین(ع) سرمایه عظیم آزادی خواهان جهان است که مردم ایران با تمسک به ایشان در برابر ستم دشمنان ایستادگی میکنند.
وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی کشور، مردم باید با الگو قرار دادن سیره امام حسین(ع) وبا مهربانی و همدلی، به وحدت کشور بیش از پیش توجه کنند
مراسم تجلیل از خادمان موکب های هرمزگان در اربعین سال جاری روز پنجشنبه در تالار آیینه قشم با حضور نماینده بعثه مقام معظم رهبری و رییس کمیته فرهنگی و آموزش ستاد اربعین کشور، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات، معاون استاندار، فرماندار قشم و جمعی از خادمان موکب ها برگزار شد.
اربعین امسال، 800 خادم از استان هرمزگان در قالب 23 موکب از زائران حسینی پذیرایی کردند که 10 موکب در داخل کشور و 13 موکب در شهرهای مختلف عراق مستقر بودند.
شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود یکهزار و 628 کیلومتر مربع وسعت و 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان قرار دارد.
7500 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.