به گزارش ایرنا، شرکت مونتانا در کشور ایتالیا در زمینه انرژی های تجدید پذیر و بازیافت پسماند فعالیت دارد و حدود 3 گیگاوات نیروگاه تجدید پذیر نیز راه اندازی کرده است.
استاندار هرمزگان یکشنبه شب در نشست با مدیرعامل این شرکت ایتالیایی اظهار داشت: ایده راه اندازی شهرک سبز صنعتی در استان کاری نو و در راستای کمک به محیط زیست است و ما از این ایده حمایت می کنیم.
فریدون همتی اظهار داشت: باید برنامه خوب و دقیقی در راستای اجرای طرح شهرک سبز صنعتی در هرمزگان ارائه شود تا با انجام یک کار مشترک بتوانیم به نتایج خوبی دست یابیم.
وی افزود: اجرای چنین طرح هایی می تواند اثرهای خوبی به ویژه در راستای حفظ محیط زیست به همراه داشته باشد و امیدواریم که با مشارکت این شرکت، چنین طرح هایی در هرمزگان اجرایی شوند.
مدیرعامل شرکت مونتانا نیز در این نشست بیان داشت: ما در اولین گام برای اجرای شهرک سبز صنعتی در هرمزگان با گروه دانشگاهی در این استان ارتباط برقرار کردیم تا ایده و تجربه های خود در راستای کمک به طبیعت را اجرایی کنیم.
لورو اظهار داشت: حوزه فعالیت ما در زمینه انرژی های نو، مدیریت پسماند و شهرک سبز صنعتی است که با اجرای پروژه هایی در این بخش می توان اشتغال بسیار بالایی ایجاد کرد.
وی تصریح کرد: یکی از موارد مهم در هرمزگان استفاده از تکنولوژی های مربوط به آب دریا در راستای کاهش آلاینده های موجود در آن است که مد نظر خواهیم داشت.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.