به گزارش ایرنا،سید« علی آقازاده » عصر یکشنبه در آیین گشایش مرکز خدمات جامع سلامت مهاجران، افزود: دشمنان اسلام و انقلاب با ایجاد توطئه های مختلف در صدد تفرقه افکنی و شکاف بین مردم و مسئولان هستند اما باید بدانند که ملت از درخت تنومند انقلاب اسلامی با قوت حراست می کند چرا که این دستاورد محصول تیزهوشی و درایت تک تک آنان است.
وی اظهارداشت: مردم ایران اسلامی با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده اند و اکنون نیز در سایه اتحاد و همبستگی از شرایط سخت عبور کرده و رشد و پیشرفت کشور را رقم می زنند.
استاندار مرکزی گفت: دولت جمهوری اسلامی با وجود همه فشارها از سوی دشمنان همچنان با صلابت راه خود را ادامه می دهد.
آقازاده افزود: تهدید و تحریم های دشمنان سابقه 40 ساله دارد و به شرط وحدت عبور از هر مانعی امکان پذیر است و تهدید اراده این ملت را قوی تر می کند.
وی اظهارداشت: هیچ قدرتی در جهان به برکت انقلاب اسلامی و پیشرفت های آن توان تهدید ایران را نداردو تلاش نابخردانه دشمن در اشاعه ناامید و یاس در جامعه ناکام می ماند.
استاندار مرکزی گفت: اگرچه مردم در تنگنای مشکلات اقتصادی هستنداما شرایط مسئولان را درک می کنند و با همراهی و مساعدت می توان از این دوره گذشت.
وی خاطر نشان کرد: خدمات دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف زیاد است اما در بخش درمان اقدامات کلیدی مهمی انجام شده که نمونه آن در شازند است.
آقازاده افزود: ایجاد بیمارستان 160 تختخوابی شهرستان شازند به کمک مجتمع پتروشیمی، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم این شهرستان در دستور کار دولت قرار دارد.
وی افزود: با پیگیری انجام شده خدمات اورژانس هوایی استان مرکزی از هفتم شهریور ماه شروع می شود و با استقرار بالگرد در استان تسریع در کمک به مصدومان عملی می شود.
همزمان با سومین روز از گرامیداشت هفته دولت با حضور استاندار مرکزی 83 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 225 هزار میلیارد ریال اعتبار در شهرستان شازند به بهره برداری رسید.
با بهره برداری از این طرح ها برای 226 نفر اشتغالزایی شده است.
مرکز خدمات جامع سلامت شازند در سفر استاندار مرکزی به این شهرستان در زمینی به وسعت هشت هزار مترمربع با زیربنا 505 متر مربع و با صرف اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
استاندار مرکزی در سفر به شازند با خانواده شهید والامقام «محمد حسین رضایی» دیدار کرد.
شهید رضایی در سال 1350 در شهرستان شازند متولد شد و در پنجم مرداد ماه سال 1367 در عملیات مرصاد در منطقه اسلام آباد غرب به مقام والای شهادت نائل آمد.
شهرستان شازند از توابع استان مرکزی است که در 33 کیلومتری غرب اراک قرار دارد.
1955/6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.