«اعظم علی مددی » روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: مهد کودک های « آفرینش »، «فرزانگان » و «خاله شادونه» در اراک برای اولین بار گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت کردند.
وی اظهار داشت: داشتن پروانه بهداشتی، نحوه رسیدگی به شکایات، گواهی نامه های دریافتی مهد کودک، فهرست قیمت خدمات اصلی و نرخ نامه، نظام اطلاع رسانی و تبلیغات مهد کودک، فعالیت های مهد کودک در زمینه خلاقیت و نوآوری، نداشتن تخلف، راهبردهای کاهش هزینه ها و اراتقاء برنامه های توسعه شبکه خدماتی، داشتن برنامه و هدف در مهد کودک و عملکرد آموزشی، رعایت آیین نامه ها و دستورالعمل ها از جمله شاخص های اعطای این گواهینامه ها بوده است.
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: موضوع حمایت از حقوق مصرف کنندگان از جمله مواردی است که نهادهای دولتی وغیر دولتی موظف و متعهد رسیدگی به آن هستند و در کشور نیز دولت برای تامین رضایت عمومی جامعه با اعمال سیاست هایی برمی دارند.
علی مددی افزود: این سازمان درصدد است از این طریق فرهنگ سازی و نهادینه کردن حقوق مصرف کنندگان برای تولید کننده های کالا و خدمات، قدمی موثررا در این زمینه بردارد.
6 هزار و 218 کودک در 119 مهد کودک استان مرکزی توسط 372 مربی و کارکنان اداره می شود.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.