به گزارش ایرنا، « فردین خرازی » روز پنجشنبه در نشست تبیین و تشریح ابعاد و سیاست های مرتبط با تفاهم نامه میان سازمان استخدامی درسالن غدیر استانداری مرکزی، افزود: برخی سازمان های مردم نهاد دائم برنامه و اهداف خود را تغییر می دهند و وظایف حوزه خود را به درستی درک نمی کنند.
مشاور و رئیس حوزه حقوق شهروندی سازمان امور استخدامی کشور گفت: اگر سازمان های مردم نهاد به معنای واقعی غیرانتفاعی باشند می توانند در معادلات اجتماعی تاثیر عمیق بگذارند و نقش محوریشان را در توسعه ایفا کنند.
خرازی افزود: برخی سمن ها در ظرفیت بین المللی به قدری برجسته هستند که دولت ها را تحت تاثیر قرار می دهند.
وی اظهارداشت: سمن ها باید در راستای حمایت از حقوق شهروندی با همه قوا وارد شوند و از فعالیت سیاسی و یا وابستگی های ضربه زننده پرهیز کنند.
مشاور و رئیس حوزه حقوق شهروندی سازمان امور استخدامی کشور در بخش دیگری از سخنانش گفت: بهره گیری از توان سمن ها در حوزه نظارتی کشور باید نهادینه شود و نظارت بر امور باید به افکار عمومی سپرده شود تا اثر بخشی مطلوبی داشته و پاسخگو توقعات مردمی باشد.
نشست مشترک هیات های نظارت بر سازمان های مردم نهاد کشور از روز گذشته (چهارشنبه) با حضور 31 مدیرکل دفتر امور اجتماعی کشور و نمایندگان خانه سازمان مردم نهاد ایران در اراک آغاز شده و مباحث آن تا عصر امروز (پنجشنبه) ادامه دارد.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.