حشمت الله صیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این درجه بندی ملاک عمل برای تعیین و ارتقای ساختار اداری، چارت سازمانی، تعداد معاونت ها و مختصری افزایش منابع قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه درجه بندی شهرداری ها براساس برخی از شاخص ها بوده و از درجه یک تا 12 است گفت: شهرداری سنندج حدود چند سال پیش به درجه 10 رسید و امسال ارتقای این درجه اتفاق بسیار خوبی است.
شهردار سنندج افزود: درآمد بودجه سالانه شهرداری، جمعیت، امکانات، قابلیت و توانایی‌های خدماتی و عمرانی در توسعه شهری و موقعیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در ارتقای درجه شهرداری ها تاثیرگذار است و شهرداری سنندج نیز با دارا بودن این شاخص ها به این درجه ارتقا یافته است.
به گفته وی هم اکنون شهرداری سنندج دارای چهار معاونت است که با ارتقای این درجه تعداد معاونت ها به پنج مورد افزایش پیدا خواهد کرد.
وی از دیگر برنامه های در دست اقدام شهرداری سنندج را ساماندهی نیروی انسانی و ارتقاء و تغییر وضعیت تعدادی از کارکنان این نهاد عنوان کرد.
صیدی ابراز امیدواری کرد: با ارتقاء یک درجه ای شهرداری سنندج خدمات تسریع پیدا کرده و بیش از گذشته در راستای توسعه و آبادانی شهر گام برداریم.
به گزارش ایرنا، ارتقا درجه شهرداری ها به استناد تبصره 3 ماده یک آیین نامه حقوق و مزایای شهرداران که سال 1370به تصویب هیات وزیران رسید و همچنین اصلاحیه بعدی آن براساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر در جه بندی شهرداریها صورت می گیرد.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با جمعیتی در حدود 500 هزار نفر با سه منطقه شهرداری، یک ناحیه و سه ناحیه منفصل شهری اداره می شود.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: عبدالله رحمانی
7348/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.