رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اراک گفت: شهرداری چندین بار اقدام به فراخوان جذب سرمایه گذار کرده است و موفق نبوده لازم است نواقص در این مورد برطرف شود.

به گزارش ایلنا از اراک،مرتضی سورانه گفت: شهرداری اراک در چندین مورد که فراخوان برای جذب سرمایه‌گذار داده است موفق نبوده و بیشتر جنبه آزمون و خطا داشته است که می‌بایستی در این زمینه دقت نظر بیشتری شود.

وی افزود: با توجه به تازه تاسیس بودن سازمان سرمایه‌گذاری انتظار می رود این سازمان مورد توجه بیشتری قرار گیرد و اگر تجربه کافی در این سازمان وجود ندارد از مشاور استفاده شود تا هم آزمون و خطا کمتر شود و هم بازدهی بالا رود. 

بارها شنیده‌ایم که آگهی فراخوان در روزنامه چاپ شده است که قطعا هزینه بردار بوده اما از آگهی هیچ استقبالی صورت نگرفته چرا که با متر و معیار نبوده است.

وی با اشاره به عدم اسقبال از سرمایه‌گذاری در استخر شهرداری گفت: در مورد استخر زمان را از دست داده ایم و این کاری است که می بایستی در اردیبهشت ماه تمام می شد در این ماه می بایستی پاکت پیشنهادی سرمایه‌گذاران باز می شد اما هیچ شرکت کننده نبود و وقتی علت را جویا شدیم مسئولان پاسخ دادند قیمت پیشنهادی ما بالا بوده است که دلیل این کار معلوم نیست.

 رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر عنوان کرد: کل فضای ورزشی باشگاه زمین چمن موجود است که با امکانات و فضای مناسبی است اما با تاریک شدن هوا به دلیل نبود پروژکتور تعطیل می شود که انتظار می رود این نقص برطرف شود.

 سورانه  همچنین در خصوص قطعی برق گفت: ایران کشوری است که روی منابع، معادن غنی و نفت زندگی می کند ایران کشوری فقیر نیست که در هنگام زمستان از مردم می‌خواهیم در مصرف گاز صرفه جویی کنند و در هنگام تابستان می‌خواهیم در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند پس مردم ما کجا و کی باید با رفاه زندگی کنند؟

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.