ابراهیم مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: انتخاب شهردار جدید کرمانشاه در دستور کار جلسه هفته آینده (یکشنبه یا دوشنبه) قرار دارد.
او افزود: تاکنون گزینه ای به شورای شهر معرفی نشده است اما برخی چهره‌های مورد نظر اعضای شورا در این جلسه مطرح و در باره آنها تصمیم گیری می شود.
مرادی اظهار داشت: هر نوع احتمالی وجود دارد و در باره گزینه هایی مانند آقای غلامرضا امیری (عضو شورای شهر) و حامد لعل بخش (سرپرست شهرداری) یا سایر افراد مورد نظر اعضای شورا بحث و بررسی صورت می گیرد.
او در باره ملاک های شورای شهر برای انتخاب شهردار جدید کرمانشاه گفت: شناخت کامل از شهر و بدنه شهرداری مهمترین ملاک اعضای شورا برای انتخاب شهردار است.
به گفته سخنگوی شورای شهر کرمانشاه، شهرداری دیگر جای آزمون و خطا نیست و باید کسی به عنوان شهردار انتخاب شود که تجربه و اطلاعات کاملی از وضعیت موجود داشته باشد تا بتواند در تکمیل طرح‌های نیمه‌ کاره، جذب سرمایه گذار، رفع نواقص مدیران گذشته و تقویت نقاط مثبت گام‌های موثری بردارد.
او با بیان اینکه در یکسال گذشته اعضای شورا شناخت لازم را از یکدیگر پیدا کرده و هماهنگ شده اند، گفت: شهردار جدید در جلسه هفته آینده انتخاب می شود.
پیش‌ تر فضل الله رنجبر، فرماندار کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفته بود که با وجود اینکه قانون سه ماه فرصت برای انتخاب شهردار داده اما چون در فصل تابستان و کار قرار داریم و امور شهری نیز نیاز به برنامه ریزی بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت دارد، انتخاب سریعتر شهردار ضروری است.
شهردار سابق کرمانشاه آرش رضایی بود که پس از بالا گرفتن اختلافاتش با برخی اعضای شورای شهر و برخی مدیران استانی استعفا و روز 10 تیر 97 به طوری رسمی از شهرداری خداحافظی کرد. رضایی از پنجم ‌اردیبهشت 95 شهردار کرمانشاه بود.
شورای شهر کرمانشاه پس از پذیرش استعفای رضایی، حامد لعل بخش را به عنوان سرپرست شهرداری کرمانشاه انتخاب کرد.
لعل بخش پس از برکناری عبدالرضا شعبانی، شهردار اسبق کرمانشاه هم چند ماهی سرپرستی شهرداری را بر عهده داشت.
شهر کرمانشاه حدود 55 درصد از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جا داده است.
7444/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.